Wednesday, August 1, 2012

Premiul Liebster

Update-Intrebari primite de la Gabriel

1.Parizer sau salam?

Nici una,nu mananc mezeluri..iar daca gust nu am preferinte!

2.Cum deosebesti o cireasa de o visina, doar dupa aspect?

O intrebare interesanta...hmm...cred ca dupa culoare si forma,nu stiu am intuitie:))

3. Ce fobii ciudate ai?

Nu stiu daca ati auzit de fobia asta insa cred ca e cea mai ciudata pe care o pot avea... Alexithymia(daca nu stiti despre ce vorbesc cautati:P)

4.Lady GaGa sau Nicki Minaj? 

Nici una insa daca ar trebui neaparat sa aleg una ar fi GaGa,Minaj mi se pare nush din desene animate:))

5.Care este primul site pe care il accesezi cand deschizi calculatorul/laptopul? 

Google care este my home page:))

6. Ti'ai mancat vreodata toate legumele?

Mereu,imi plac legumele sunt sanatoase si pline de vitamine

7. De ce nu zambeste niciodata Kristen Stewart?

As spune eu ceva insa ma abtin:)

8. Ce nume ar purta primul tau copil?

Nu m-am gandit insa sigur o sa aiba doua nume de familie:D

9. Ti'ai face un tatuaj? (Daca da, posteaza o poza cu ce model vrei; daca nu, exprima de ce)
Da mi-as face si nu unul ci mai multe,sper pana la sfarsitul anului cel putin unu sa-l am batut.Iar poza cu unul pe care il vreau ar fi un dreamcatcher.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7ct4nMXNJ1rbx1f5o4_500.jpg 

10. Batman VS. Bigfoot. Cine castiga? 
Hulk!



De vreo saptamana am observat ca circula pe platforma Blogger un premiu care se pare ca a ajuns si la mine si ii multumesc frumos pentru asta Dianei.
Si are si niste reguli desigur:

1.Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i
6. Nu da tag-ul inapoi!

2. 11 lucruri despre mine.
  1.  sunt roscata
  2. ascult rock
  3. ador ciocolata cu menta
  4. sunt zodia taur
  5. ma supar repede
  6. sunt oleaca geloasa dar putin acolo pentru amuzament
  7. imi place marea
  8. sunt buna la pat,as dormi cu zilele:))
  9. imi plac pisicile
  10. vreau o casa pe malul marii
  11. sunt indragostita de dragoste
3.Intrebarile adresate de Dreams*Link

1.Descrie-te intr-o fraza sau doua.
Sunt o persoana imprevizibila,imi schimb starea foarte repede si asta se petrece si cand sunt suparata imi trece repede.Sunt gata sa fac lucruri ciudate si nespecifice mie doar de dragul adrenalinei!
2.Care este visul tau la care speri dintotdeauna?
Nu mai am un vis la care sa sper neaparat.Poate visul meu e sa intalnesc un baiat care sa ma aprecieze pentru ceea ce sunt si ce am in cap si sa pot trai si eu la fel ca parintii mei o frumoasa poveste de dragoste.
3.Ai un animal de companie acasă? Dacă da, ce fel de animal?
Da am o pisica,Luna,la care am ajuns sa tin ca la ochii din cap.Nici nu va inchipuiti ce urat fac cand mai glumeste mama ca a pierdut-o.
4.Ai frați sau surori? Care este numele lor? 
Nu am si nici nu sunt sigura ca as fi vrut sa am.
5.Cu cine petreci cel mai mult timp? 
Cu prieteni insa pot spune ca imi place mult sa stau singura si sa citesc sau sa ma plimb cu castile in urechii si sa privesc lumea.
6. Care este genul tău de muzică preferat?
Rock,insa daca sunt melodii bune apartinand altor genuri nu ezit sa le ascult.
7.Ce ai face cu 500.000 euro dacă i-ai avea în bancă?
In primul rand as verifica de mai multe ori sa vad daca chiar imi apartin,apoi mi-as cumpara un aparat foto profi si cel mai sigur o parte din ei ii voi ajuta pe cei mai putin norocosi.
8.Care este culoarea ta preferată?
Culoarea rosie e si va ramane preferata mea ca doar sunt o tauroaica:)).
9.Ce îți dorești să devii pe viitor?  
Normal ca orice copil vroiam sa devin doctor insa viata mi-a rezervat alt viitor pot spune mult mai inspirat.Vreau si nu numai vreau o sa si fiu Inginer in mediu:D 
10.Care este prima carte citită? 
Zau ca nu mai tin minte insa cred ca Ratusca cea urata si stiu ca avea imagini si toata ziua ma plimbam cu ea si eram tare mandra.

11.Munte sau mare?

Stau la munte si prefer marea....nu stiu cum sa spun dar ma regasesc in amandoua!

3.1. Întrebări pentru cei care primesc premiul de la mine:
1.care este animalul preferat si de ce?
2.ce parere ai despre literatura clasica?
3.ce iti place cel mai mult la orasul tau?
4.ce tara ti-ar placea sa vizitezi?
5.carti tiparite sau eletronice?
6.culoarea preferata?
7.ce culoare are parul tau?
8.ce muzica preferi?
9.aroma preferata de inghetata
10.tatuaje si piecinguri-pro sau contra si de ce?
11.ce limba ti-ar placea sa o vorbesti cursiv?

 4.  Premiul merge la:Laurentiu,Andu,Altfel de carti,Maia,Emi,Walking on letters,Carti cu colti,BibliophileMystery,Kitty,Bondarica,Ami.
 
 
 

1 comment:

  1. Multumim de leapsa ! Intrebarile sunt foarte interesante :D

    ReplyDelete

Un gand,o idee...