Thursday, April 19, 2012

Sa vina vara!

 Acum o saptamana si ceva mi-au ajuns papucii de care va vorbeam acum ceva timp,cei de la ZorileStore.ro.Sunt foarte incantata de ei si mare mi-a fost mirarea sa vad cine ii promoveaza(Gisele Bündchen).
Dupa cum m-am asteptat sunt foarte flexibili,i-am invartit si sucit si nu s-au rupt,sunt comozi si ceea ce spuneam si in postul anterior pe aceasta tema sunt biodegradabili.Asa ca nu o sa ii am pe constiinta atunci cand se vor rupe si voi fi nevoita sa ii arunc.Marimea mi se potriveste imi era un pic frica ca o sa imi fie cam mari insa sunt ok iar culoarea este un negru argintiu,desi eu credeam ca sunt negri.Oricum imi plac foarte multi si abia astept sa se incalzeasca sa pot sa ii testez cat mai bine!

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...