Sunday, January 1, 2017

"Chilipir" Unboxing 1

Hello chicas, vreau sa incep prin a va ura la multi ani fericiti si sper ca anul nou ce tocmai a inceput sa fie unul magic pentru toata lumea.
Imi cer scuze ca nu am mai postat nimic concret pe blog si nici constant. Timpul meu parca e impotriva mea si combinatia munca si facultate nu e cea mai fericita cand vrei sa fi dedicat in ambele locuri, de accea nu imi ramane mult timp sa mai postez si pe blog. Insa una din rezolutiile mele pentru acest an este sa continui ce am inceput in 2009, adica sa ma intorc la dragostea mea de a scrie orice, nu neaparat recenzi ci povesti, pagini de jurnal si impresii.
Se spune ca ce faci in prima zi a anului continui sa faci tot anul asa ca am facut de toate, am citit putin, m-am jucat putin cu fardurile, am facut ceva pentru facultate, m-am jucat si cel mai important scriu acest articol.
Dupa cum stiti acum vreo luna, Elefant a avut noaptea alba a reducerilor si s-a produs o eroare de nici o comanda nu a venit. Atat de tare ma ofticasem ca nu am dat si eu comanda ca imi venea sa plang de ciuda. Apoi a doua sau a treia zi am auzit in blogosfera si nu numai ca fetele au primit mail ca li s-a anulat comanda. Si mi-am pus un semn de intrebare daca sa mai comand de la ei sau nu. Adica de cand s-a deschis pick-up pointul din Brasov am tot dat comenzi fiindca imi e comod sa merg sa imi iau coletul locuind aproape de el.
Am stat si am invartit site-ul pe toate partile pentru ca in zilele urmatoare esecului cu noaptea alba a reducerilor au tot fost promotii pe site.
Saptamana trecuta mi-am facut curaj si pe 26 decembrie am primit pe mail ca ar fi "Silent night" si am zis sa imi incerc norocul asa ca am dat comanda de cateva lucrusoare de make-up si am ales sa platesc ramburs sa nu cumva sa raman fara colet si cu bani retrasi. Comanda ca de fiecare data mi-a ajuns in pick-up point in 2 zile si am primit mail ca dupa o anumita ora sa merg sa imi ridic coletul.
Nu stiu in alte judete cum e, dar in Brasov fetele care le-am nimerit pana acum sunt ok si mi-au deschis coletul de fiecare data fara sa strambe din nas si nici nu am prins niciodata coada. Poate pentru ca imi imi ridic coletul foarte tarziu aproape la inchidere sau poate nu pentru toata lumea e comod sa isi ridice personal coletul si aleg varianta simpla, curierul.
Pentru ca mi s-a terminat fondul de ten pe care il foloseam si nu ajungeam prea curand la DM sa imi cumpar altul am decis sa mi-l comand de pe Elefant mai ales ca de ceva timp ma tot uitam pe site la cele de la Revlon. Impreuna cu fondul de ten, am mai adaugat in cos un del de dus cu miros de lavanda (IUBESC LAVANDA), un iluminator lichid si o paletuta de corectoare.
Crema de dus(pentru ca asta scrie ca este) miroase demential, de parca m-as plimba printr-un lan de lavanda, ma deconecteaza de tot de lumea agitata din jur.
Fondul de ten este Revlon Nearly Naked, adevarul ca asta se simte si se aseaza, nu are o acoperire mare si ar fi fost bine daca imi luam o nuanta mai deschisa putin cel putin acum iarna, asa ca tind sa-l las pentru la vara.
Trusa de corectoare este de la IDC cosmetics, e micuta si practica, are trei corectoare tonuri diferite culoarea pielii, un corector mov si unul verde.
Si ultimul, cel care mi-a placut mult este iluminatorul lichid, este de la W7 make-up, este rozaliu si imi place pana acum foarte mult, desi ma amuza cand ma dau pentru ca sticluta arata ca una de oja.
Don't hate me because I'm glowing (am folosit fondul de ten si iluminatorul)
Nu sunt multe si au fost destul de ieftine asa ca as zice ca fiind inceput de an si privind rezolutia mea sa fac de acum postari de genul acesta intr-o categorie pe care as numi-o "Chilipir unboxing".
Ati incercat produse make-up comercializate de Elefant? Ce v-a facut cu ochiul si ati vrea sa incercati?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...