Thursday, December 22, 2011

Achizitii(4)

Luna aceasta norocul a batut si la usa mea,probabil pentru ca este luna cadourilor si minunilor.Au intrat in familia mea inca 4 carti minunate pentru care sar in sus de bucurie ca le am si sunt ale mele.Si am mai castigat cateva cadouri parfumate.
Sa incepem cu cartile:
1.Am castigat cartea Alfel de ingeri de Lili St.Crow la concursul de pe blogul Dianei.(Iti multumesc foarte mult pentru premiu,sper sa revii cat mai curand,sanatoasa si cu forte proaspete)
2.Nu plange sub clar de luna de Heather-Davis-am luat-o cu revista Bravo si abia astept sa o citesc.
3.Un sarut la miezul noptii de Eloisa James am primit-o de la sponsorul blogului libraria online Libris
4.Casa doctorului Dee de Peter Ackroyd am primit-o de la sponsorul blogului libraria online Libris
Voi revenii cu recenzii la fiecare carte in parte.Am ce citi in aceasta vacanta frumoasa de iarna.
Acum restul premiilor castigate:
1.un saculet parfumat castigat la un concursul Jovis Homemade Beauty organizat de Glossylicious(miroase divin a iarna,a Craciun)voi scrie un articol despre acest minunat saculet.
2.o crema de corp Palmer's si o oja de un roz delicios de la Sparitual+o multime de monstre care asteapta sa fie incercate(si despre aceste produse voi scrie un articol).
Cam atat pe luna aceasta,depinde cat de darnic mai vrea mosul sa fie in continuare.Voi ce carti/produse v-ati mai achizitionat???

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...