Saturday, December 31, 2011

Cu rasuflarea taiata(4)

Pentru ca astazi anul 2011 ne paraseste si vine in forta anul 2012 m-am gandit sa va las sa aruncati o privire peste cateva dorinte care ma caracterizeaza pentru anul care vine...Enjoy
Unu mic cat jumatate de spate tribut pentru parintii mei<3

Imi doresc acest lucru daca ar exista si "us"...


Sincer chiar mi-as dori sa scriu scrisori de dragoste cuiva....

Sper ca la vara sa existe aceasta sansa 
Again someone I love...nu exista dar cine stie

Prin august asa...cand e ploaia de stele

Da...se poate avea seara magica si singura??

Clar si fara discutii...OBLIGATORIU

Sa spunem ca ar exista un baiat care imi place...

OBLIGATORIU

OBLIGATORIU 
OBLIGATORIU


Da..vara..mare..soare...el

Nu e obligatoriu insa nu strica niciodata

da asa ca in filme<3


[✔]No boyfriend just a good friend 
[✔]Sesiunea se apropie...

Alta poveste... 
Poate nu terminata insa continuata...

Sa zicem,anul viitor vreau sa fiu mai buna

[ ] Da,macar amici de nu altceva<3

[ ] Da<3

Din alte poveste fara nume...

2 comments:

Un gand,o idee...