Friday, December 9, 2011

Leapsa(1+1)

Ii multumesc Dianei pentru lepsele primite asa ca ma apuc sa raspund cat mai repede la ele.
Prima leapsa:
1.Cel mai de pret lucru:mama,prietenii si cartile.
2.Cand sunt suparata:ascult melodii cantate la vioara si pian,desenez sau scriu(am cea mai mare inspiratie atunci)
3.Cand vreau sa ma realxez:ascult o muzica lenta pe fundal si citesc o carte acompaniata cu un ceai de iasomie
4.Cea mai frumoasa vacanta:anul trecut de Craciun...ultimul Craciun alaturi de tata
5.Locul unde as locui:undeva unde este cald insa ca si oras as vrea sa locuiesc in Berlin sau Koln.
6.Cea mai fericita am fost:cand am facut performanta sa pronunt bine toate literele(aveam probleme la r si c)
7.Nu spun nu propunerii:sa merg sa vad un film sau ma plimb
8.Ma feresc de:oameni prosti!
9.Am emotii:cand trebuie sa am un examen oral(sunt dezastru la povestit in fata lumii) si mai am emotii cand imi place de cineva.
10.Regret ca:nu am stiut sa ma bucur mai mult de prieteni,de clipele cu tata,in general de momentele care sunt unice
11.Nu as renunta niciodata:la visele mele,la familie si la prieteni
12.Cei mai buni prieteni:imi spun mereu aproape cand am nevoie de ei si se stiu prea bine cei care sunt.
13.Ma enervez cand:vrea cineva sa ma tina sub papuc si cand mi se impune ceva(urasc asta)
14.O zi perfecta:eu+cartea preferata+o limonada+soare


A doua leapsa
1.Ce te motiveaza sa scrii pe blog?
Imi place sa scriu,asta e prima motivatie,cand imi vine o idee o astern pe foaie.Al doilea lucru pentru care scriu pe blog este acela ca vreau sa aud pareri la ceea ce fac,sa stiu daca este apreciat sau nu si daca are priza la public.Ador sa scriu si niciodata nu ma voi opri chit ca nu prea dispun de foarte mult timp,din pacate.
2.Cum reactionezi la comentarii negative?
In general bine,fiecare are libertatea de a-si expune parerea despre un lucru insa in limita bunului simt,fara jigniri si luat in ras pentru ca tu muncesti pentru a iesi ceva frumos,insa in general nu ma afecteaza,vorba aceea un picior in fund,un pas inainte.
3.Cum te-a schimbat pe tine blogul?S-au alte persoane care le-ai intalnit in blogosfera?
Am devenit mai prietenoasa si mai deschisa si in realitatea care ma inconjoara,am invatat sa spun lucrurilor pe nume.Iar influenta altor persoane da se observa,am invatat de la persoanele din blogosfera sa rad,sa plang si sa ma bucur din viata numai prin postarile lor.
4.Cine te-a influentat sa faci blog?
Nimeni,nici nu imi amintesc cum am inceput,m-am lasat apoi iar am inceput sa scriu,ma incurajat prietena mea cea mai buna sa continui cu scrisul si uite asa blogul meu a devenit foarte aromat cu de toate,literatura,cosmetica,file de jurnal.
5.Inima ta este intreaga?
In acest moment nu,defapt ea nu mai este intreaga de aproape un an,de cand tata nu mai e.Am mai reparat-o,lipit-o insa acum cateva zile s-a rupt de tot in mii de bucatele...nu mai am inima
6.Placi pe cineva?
Da...
7.Persoana aceea te place pe tine?
Desigur:))

Poate lua aceasta leapsa oricine doreste!

3 comments:

  1. Ma bucur ca ai completat leapsele si ma bucur ca apar si eu prin gandurile tale.
    P.S. Vei primi cartea cat mai curand. Pupici.

    ReplyDelete
  2. frumoase raspunsuri felicitari :)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...