Saturday, November 16, 2013

Giveaway Luxurygifts (21)



UPDATE
Se pare ca nu va placut concursul sau poate premiul nici eu nu stiu, doar doi participanti, sunt foarte dezamagita...
Insa si asa unul dintre ei merita voucherul si acela este Adrian P.
Felicitari si sper sa folosesti voucherul cu placere.

Cei de la Luxurygifts au făcut faptă bună de a nu mai scrie fără roade așa că pentru voi ,cititorii mei, am o surpriză din partea Dianei și anume în cadrul SuperBlog voi organiza un concurs în care veți putea câștiga un voucher de 50% reducere pentru produse din gama de butoni și bijuterii fantezie. Un premiu frumos pe care îl puteți câștiga dacă respectați toate regulile acestui concurs. Este un concurs ce va ține până pe 21 noiembrie iar pe 22 noiembrie voi anunța câștigătorul și sper din tot sufletul să participați și să câștigați.
Cerințele mele sunt următoarele și toate sunt obligatorii:
Să îmi urmăriți blogul prin GFC (se găsește în partea de jos a paginii)
Să vizionați următorul clipuleț : 

În urma vizionării, vreau să îmi construiți o frază despre bijuterii cu cristale, ce semnificație au pentru voi, ce sugerează bijuteriile cu cristale. Însă nu accept fraze "îmi plac că strălucesc!"
O ultimă cerință este să dați mai departe concursul pe blog sau facebook.
În secțiunea comentarii puteți să vă lăsați înscrierea:
Gfc:
Share:
Fraza despre bijuteriile cu cristale.
Mult succes vă doresc, vă aștept în număr cât mai mare pentru
 a-mi lua premiul.
Articol scris pentru SuperBlog 2013

2 comments:

  1. GFC: Florian Pavel

    Share: https://www.facebook.com/florian.pavel666/posts/10201270447778742

    Bijuteriile cu cristale aduc cu fărâma cristalina a unui suflet pur, un suflet pur care strălucește și absoarbe dragostea precum un cristal absoarbe lumina.

    ReplyDelete
  2. GFC: Adrian P

    Share: https://www.facebook.com/proca.adrian/posts/677359278954611


    Bijuteriile cu cristale sunt lacrimiile florilor în zorii zilei

    ReplyDelete

Un gand,o idee...