Wednesday, November 20, 2013

O cină importantă! (23)

Ceasul este deja ora 4 iar eu nici măcar nu sunt gata să ajung la cina importantă din seara aceasta. Trebuie să îl iau în seamă pe Victor care îmi spune mereu că eu trebuie să mă apuc cu 10 ore înainte să mă pregătesc ca să fi gata la timp. Mai am acum doar 2 ore la dispoziție pentru a fi impecabilă. Este un moment important în cariera mea, cina este între mine, Victor, soția șefului meu și el. Dacă totul va ieși cum trebuie, voi primi o mărire iar Victor va fi transferat în departamentul meu. Visul pe care îl urmăream de când ne-am îndrăgostit unul de celalalt.
În aceste 2 ore ar trebui să îi calc cămașa și pantalonii soțului meu, să îmi apretez un pic rochia și mai trebuie să mă și aranjez la păr și la machiaj. Doar să fiu superwoman aș putea să fac toate acestea în timp util. Însă noroc cu produsele Bosh, cele dăruite de socrii mei la nuntă. Tehnologia de care dau dovadă îmi ușurează munca, astfel timpul meu de călcat este înjumătățit.
Mereu am vrut să aflu de unde le-au cumpărat însă tot timpul spuneau ca de prin oferte oferte, ba au găsit electrocasnice de acest tip într-un magazin online. Dar niciodată nu mi-au spus concret de unde le-au luat.
În doi timpi și trei mișcări, pantalonii și cămașa scumpului meu soț sunt călcate și astfel putând avea o ținută impecabilă cu care să îl impresioneze pe șeful meu. Ținuta o va completa cu o cravata un pic haiaoasa cu pisici care sigur ii va placea sotiei sefului. Este o iubitoare de pisici dintodeauna si stiu ca va aprecia cravata.
Rochia mea neagra din dantela cu spatele gol si avand un accesoriu dragut la gat va completa armonios tinuta lui Victor, vom fi un ying si yang al zilelor noastre. Totul trebuie sa mearga struna, o tinuta bine aleasa la momentul potrivit poate face ca momentul sa fie de neuitat.
Cina a trecut iar noi suntem in culme fericirii, pe mine ma promovat si pe Victor l-a facut asistentul meu, un vis devenit realitate. Insa tinuta de data aceasta ne-a ajutat enorm, asta fiind spusa chiar de seful meu care spre sfarsitul cinei ne-a zambit amandurora si ne-a spus ca "barbatul insurat, camasa calcata are"..lucru total adevarat, insa in substrat s-a referit ca Victor e la 4 ace pentru ca sotia lui e la 4 ace si se completeaza reciproc atat de bine. Poate daca ne imbracam mai lejer nu luam postul insa inca o data s-a dovenit cat de importanta e o tinuta in viata unui om.
Articol scris pentru SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...