Sunday, September 20, 2009

Inca o noapte...


A mai trecut o noapte in care am fost singura,ingerul meu nu era langa mine,ma veghea de undeva din umbra...
Inca o noapte in care m-am pierdut singura prin asternuturile reci...Oare doar am visat ca ai venit ca din umbra ma priveai...oare a fost doar un vis ca ma sarutai de noapte buna...a fost doar un vis pierdut in zorii zilei cand soarele imi alinta fata in locul tau
Imi doresc ca macar in visele mele sa vi,sa fi asa cum erai odata asa ca atunci cand erai nerabdator sa ma vezi si in orice minut ma doreai din fiecare celula...Timpul acela a zburat poate prea repede,prea brusc,prea dureros...
Oare mai ti minte cate imi promiteai si vroiai sa imi aduci si luna de pe cer numai sa fiu fericita...mai ti minte cand erai in stare sa urli ca ma iubesti...acum doar pozele mai vorbesc de momentele alea,doar pozele mai spun povestea noastra...nu demult nu ele vorbeau ci inimile noastre isi spuneau propiile povesti...acum doar in pozele cu tine ma mai vad zambind.
In fiecare noapte imi doresc sa fi iar lanaga mine ca atunci cand cerul era martorul iubirii,cand luna era partasa la toata iubirea pe care mi-o purtai.Inca o noapte in care privesc pozele si ard zambetele noastre cu lacrimi reci dar care ard ori ce ating...as vrea macar atat sa ramana din noi...pozele si dragostea care a fost surprinsa prin ele...acolo inca ma iubesti...
Pe zi ce trece incerc sa ma ridic..sa fiu din nou Eu...incerc sa redevin un simplu Eu fara Noi,in fiecare zi simt ca incerc in zadar nu avansez deloc,oricat incerc sa zambesc e imposibil zambetul de pe buzele mele e unul din masca de sticla pe care o folosesc acum sa nu te mai ranesc cu lacrimile mele,sa nu te mai fac sa te doara si mai tare faptul ca ma lasi in urma...
Innebunesc incercand sa uit tot,sa sterg totul,imi doresc ca intr-o noapte sa dispara tot,sa reincep viata de unde am lasat-o cand m-am indragostit de tine,sa nu mai existe cea mai frumoasa perioada din viata mea,sa revin la banala mea viata dinainte sa imi hipnotizezi inima dar nu pot oricat as vrea nu pot si sincer nici nu vreau pentru ca mereu o sa ne lege un lucru cu care mai marcat..cel putin pentru mine acel lucru e cel mai important...
Mereu ti-am zis nu te tin langa mine,mereu o sa te las liber inger pribeag...dar mereu o sa simti cand demonul tau va cadea si vei veni sa-l salvezi...
Acum ai plecat cu tot cu ce ne lega,cu inima mea,cu visele mele,cu tot ce imi imaginam pentru Noi...,dar nu ma dau batut inca sper ca va aparea un alt inger care sa salveze demonul din mine,sau macar sa auzi Tu ingerul meu pierdut in zare strigatul meu de ajutor din abisul tristetii...sa nu ma lasi sa cad iar asa cum eram cazuta cand ai aparut...eram un demon cazut din paradisul vietii intr-o vale plina de suferinta si durere...mai salvat si din demon am devenit un inger cu o singura aripa...Tu mi-ai reintregit-o si pe a doua si mai facut sa zbor...

3 comments:

  1. cu siguranta a fost o intamplare de moment acum sigur esti mai bine

    ReplyDelete
  2. Ganduri frumoase dintr-un suflet la fel de frumos.

    ReplyDelete
  3. Iubirea-sentimentul fara care nu putem trai, dar care ne consuma putin cate putin pana ne stingem...Frumos.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...