Sunday, July 15, 2012

Achizitii(6)

Bunaaaaaaaa,tocmai ce m-am intors de la mare,arsa de soare si cu buzele crapate de la vant si plina de carti si lucruri ce cred ca merita sa vi le prezint.
In primul rand pot sa va spun ca am un nou sponsor al blogului de care sunt tare mandra si care m-a inzestrat cu cateva carti superbe care merita cu siguranta sa se afle in bibliotecile fiecaruia dintre noi.Dar nici sponsorul vechi al blogului nu a ramas mai prejos si mi-a trimis o carte superba,ce ne invatat sa ne controlam viata.Plus ca inca nu va arat ce am adunat cu nenorocul de a ma arde foarte urat pe spate si de cand am venit sa nu pot dormi pe spate.Insa impresiile si totul le voi exprima in postarea Cu rasuflarea taiata...
Sa revenim la lucrurile mai sus citate si da noul meu sponsor este Adevarul Shop carora tin sa le multumesc din suflet pentru acest lucru si mai ales pentru cartile primite in dar.
Am primit 3 carti de la noul meu sponsor,minunate pe care una intr-o si am cam devorat-o cei drept,facand parte din seria cartilor cu vampiri pe care o stimez cel mai mult.Iar de la Libraria Online Libris am primit o carte ce face cat mai multe dupa parerea mea,pe ea am avut-o la mare nu prea am bagat-o in seama neavand timp sa citesc insa nu o sa ramana necitita cu siguranta.
Alte lucruri:
-am primit o lumanare yankee candle pe care am ales-o din cateva arome puternice insa mi-a placut ca ma ducea inapoi pe plaja la apus
-am mai primit impreuna cu lumanarea de la acelasi amic si un portret absolut superb al meu ^^
-plus o carte postala si un magnet de la o scriitoare nemaipomenita,iar pe cartea postala este un citat ce m-a facut sa zambesc.

Secretul oferit de Libraria Online Libris

Interviu cu un vampir-Adevarul Shop


Geneza-Adevarul Shop

Crima in Orient Express-Adevarul Shop


Cum e in vacanta,ce v-ati mai cumparat/primit?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...