Thursday, September 20, 2012

A to Z:leapsa

Am vazut o leapsa frumoasa pe blogul A Beauty Tale si m-am gandit sa o fur si eu.E lunga insa imi place:P
A
Age:20
Allergic: la praf si prostie
Animal: o pisica,Luna si un perus albastru
Actors:Pai sunt prea multi ca sa ii insir acum..insa imi place mult Gerard Butler

B
Birthday/Birthplace: 7 mai 1992,Jud Brasov
Best Friends: am multi prieteni buni iar printre ei se numara Diana,Nicu si Flo
Body Part on opposite sex: buzele si mainile
Best Feeling in the world: o baie lunga dupa o zi grea
Best weather: primavara
Been in Love: fuse si se duse
Been on stage? Da,daca se pune ca am facut modelling la 4 ani
Believe in yourself: in ultima perioada da
Believe in life on other planets: nu
Believe in miracles: cred..
Believe in magic: da
Believe in God: da, insa nu sunt dusa de multe ori la biserica,cred ca Dumnezeu ma aude de oriunde
Believe in Satan: da trebuie sa existe si un personaj negativ
Believe in Santa: da inca caut in dulap dupa cadouri(acolo ascundea mos tata cadourile)
Believe in Ghosts/spirits: da
Believe in Evolution: da

C
Candy: milka
Color: rosu si negru.combinatia mortala
Cried in school: oo daa.Diana stie cel mai bine cand...prin a 10 a asa nu prea era zi sa nu plang
Chocolate/Vanilla: ciocolata
Chinese/Mexican: mexican
Cake or pie: cake
Countries to visit:Rusia,Spania,Germania.

D
Day or Night: amurgul
Danced: daaa
Danced in the rain? Nu,inca insa vreau mult..si totusi nu vreau singura
Danced in the middle of the street: nu

E
Eggs: nu ma omor dupa ele insa totusi sunt un aliment de baza
Eyes: caprui
Everyone has: totul daca isi doreste din tot sufeletelul lui...universul tace,asculta si iti ofera
Ever failed a class? nu cred..hmm

F
First crush: la gradinita...un coleg cu ochi albastri ce imi spunea Capsunica
Full name: Petcu Elena-Larisa
First thought waking up: hai azi sa nu ma duc la primul curs!
Food: cartofi prajiti
Fruits: piersici,pepene verde,smochine,mere.

G
Greatest Fear:mortea
Giver or taker: giver
Gum: orbit
Good luck charms:da un trifoi cu patru foi de argint si un lantic army care are o poveste mai speciala

H
Hair color: roscata
Height: 1.58
Happy: da,pot spune ca sunt happy
How do you want to die: fara dureri
Hate: oamenii mincinosi si prefacuti
In guys/girls
Ochii: misteriosi
Hair Colour: nu conteaza prea mult
Height: peste 1.70
Clothing Style:nu stilul cocalarului urban
Characteristics: sa fie deschis,sa ma faca sa rad sa incerce sa descopere misterul ce ma invaluie

I
Ice cream: daca e de menta cu ciocolata nu te refuz...sa mai zic de cea cu aroma de trandafir...un deliciu
Instrument: chitara

J
Jewerly: am un inel pe care am ajuns sa-l iubesc de cum l-am comandat...o vulpita..ma reprezinta

K
Kids:da gemeni fata si baiat insa nu acum muuult mai incolo
Keep a journal? daca postarile mele tip confesiuni de pe blog se pun,da

L
Love: familia,prieteni,Luna si pe mine
Letter: da una pe care le-am dat-o parintilor cand m-am certat cu ei si scrisoarea de pe blog adresata tatalui meu
Love at first sight: posibil nu am experimentat-o

M
Milk flavour: ciocolata
Movie: horror
Marriage: da ca in povesti sau undeva pustiu...
McD's or KFC: niciunul

N
Number of Piercings:3
Number: 7,13
Nickname: Chucky,Scrum

O
One wish: sa gasesc iubirea adevarata..eu sunt mai speciala si vreau doua dorinte...sa mai pot petrece o zi cu tata

P
Place you'd like to live: o cabana in mijlocul padurii
Pepsi/Coke: pepsi!

Q
Questieonnaires: da pentru scoala de soferi,dar din plictiseala,nu am carnet

R
Reason to cry: aproape in fiecare zi cam de un an jumatate...
Roll your tongue in a circle? tata putea eu nu pot!

S
Song: Tiarra-Ielele
Shoe size: 37-38
Slept outside: da
Shower daily? Da
Sing well? da la dus
Scientist need to invent:un pix care scrie singur si are memorie ca doar sa aiba de unde scrie

T
Time for bed: cred ca somnul este lucrul la care ma pricep cel mai bine:))...deci cand mi-e somn
Thunderstorms: uneori imi e frica si vreau sa ma cuibaresc in bratele cuiva insa uneori imi da si un sentiment de liniste imi place sa privesc cand e rupere de nori
Touch your tongue to your nose? dar ce sunt la circ

U
Understanding: uneori prea mult.

V
Vegetable you hate: mazarea
Vegetable you love: sfecla rosie

W
Weakness: am insa le tin pentru mine
When you grow up: I want to be a doctor...NOT...
Who makes you laugh the most: eh secret de stat..l.intrebati securitatea!
Worst feeling:cand l-am pierdut pe tata..nu ii doresc nimanui sa treaca prin asta sau daca trece sa treaca la o varsta cat mai inaintata
Where do we go when we die? Cred ca undeva unde e liniste si pace insaa inainte de asta vreau sa bantui cateva persoane!
Walk with a book on your head? NU.

X
X-Rays: ...

Y
Year it is now: 2012

Z
Zoo animal: o cruzime fata de animale
Zodiac sign: Taur

Dau leapsa dragei mele prietene Diana

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...