Wednesday, September 4, 2013

Pantofi, a spus cineva pantofi?

Mai am mai putin de o luna de vacanta si incerc sa ma relaxez cat mai pot. Din rutina zilnica a vacantei mele face parte si salivatul la diferite siteuri cu imbracaminte si incaltaminte.
Nu demult am dat peste un site foarte interesant, iar marfa lor ma facut sa pierd o zi intreaga, inspectand rochiile si pantofi ce ii aveau.
Cel mai mult m-au fascinat pantofi, foarte iefini si tare faini. Nu ca as fi eu mare purtatoare de tocuri insa cred ca cei care mi-au atras atentia sigur i-as purta. Site-ul se numeste Mart of China si de fiecare data intru sa vad noutatile si sa mai vad daca mai sunt pantofii la care mni-a ramas inima.
Preturile sunt scazute ceea ce te face sa iti umpli cosul cu de toate. In continuare va voi arata si voua de ce ma intorc cu drag pe acest site.


wholesale Low Rise Denim Color Leggings with Scratching Hole Light Blue
wholesale Joker Women Dress Hem Design Black Lace Long Sleeve Tees 

wholesale Comfortable Zip Closure Leopard Inside Black Cotton Hooded Coat
wholesale Lovely Warm Apricot Winter Hooded Coat for Girls
wholesale Gothic Buckles Design Black Artificial Leather Halter Bustier  
wholesale Noble Cross Strap and Ankle Strap Patchwork Black Pumps wholesale Long Ethnic Sale Sexy V Neck Halter Dresswholesale Chic Lace Up Pattern Platform Suede Black Chunky High Heels Short Boots  
Plus jumatate de magazin, v-am spus ca mi-am pierdut o zi intreaga admirand frumusetile ce le detine acest magazin. Voi pe ce ati pus ochii?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...