Wednesday, July 5, 2017

Draga Doamne-Doamne,

Am auzit ca pot vorbi cu Tine atunci cand norii poposesc pe cerul senin al existentei nostre. Cred ca nu Ti-am scris niciodata dar am tot vorbit cu Tine mai mereu. Nu stiu daca M-ai auzit asa ca am decis sa iti scriu. Poate e mai comod sau mai usor sa vezi ceea ce am sa iti spun.
M-a inspirat sa iti scriu un baietel de 10 ani dintr-o carte. Acolo zicea ca daca iti scriem, ne eliberam de gandurile negative care ne putrezesc sufletul si trupul pe interior.
Mereu am crezut in Tine, chiar si in momentele mele de indoiala si cred ca acum am nevoie de umarul Tau cel mai mult.
Mama are cancer. Da, C-A-N-C-E-R. Ai citit bine. Ironia face ca boala asta si-a facut loc si in familia mea si asa putina. Si mai ironic e ca tocmai la ea nu ma gandeam ca o sa fie asta. Si cel mai si cel mai ironic e faptul ca tocmai acolo unde e localizat se gandea anul asta sa se trateze.
Stii Doamne-Doamne, vestea asta am primit-o ca o bomba ce mi-a spulberat tot viitorul visat langa mama. Langa ingerul meu frumos.
Ce ti-e si cu spitalele astea, te duci cu o treaba si afli altele printre care si faptul ca esti pe moarte si nu mai ai mult de trait. Dar sa stii ca nu Te invinuiesc pentru boala ei. Nimeni nu stie ce iti rezerva ziua de maine, si tu Doamne, ma inspiri sa traiesc fiecare clipa ca si cum ar fi prima data cand experimentez o raza de soare, o adiere de vant, o imbratisare pentru ca poate fi de fapt ultima data cand simti si ar fi pacat sa nu fi trecut prin momentele alea.
Imagini pentru little girl and god
Normal ca stii ca tata nu mai e, e normal asta pentru ca el e acolo la Tine. Imi spun mereu ca moartea e ca atunci cand mergi intr-o gradina, ce iei prima data....cele mai frumoase flori. Asa se intampla si cu oamenii. Prim data mor cei ce au avut multe de oferit celor din jur, sau au fost lectii de viata pe picioare. Au fost oameni care au inspirat la o lume mai buna. Asa a fost si tata, de asta acum sigur in zilele de sarbatoare mancati la aceeasi masa.
Dar sa revenim la mama. Trece prin momente dificile si dureroase dar totusi e impacata si vrea sa vina la tine. Zice ca acolo nu o sa o mai doara nimic si o sa fie bine . De azi dimineata tind sa o cred. Mi se rupe sufletul sa o vad ca se chinuie si nu am nici o super putere sa o ajut. Asa ca vreau sa te rog pe Tine sa ai grija de ea, pentru ca mama e cel mai sfant lucru din viata unui copil si nu as vrea sa o vad cum se chinuie. Tu stii cel mai bine de ce are nevoie pentru a putea fi bine. Noi suntem prea mici pentru a decide insa tu ai puterea de a prelungi sau curma suferinta.
Mama e ecoul copilariei mele, mama este cea mai draga fiinta care mi-a fost alaturi si a crezut in mine chiar si atunci cand nici mcar eu nu mai credeam. Simt ca planeta se va racii fara ea, ca toata lumea mea se va opri permanent. Insa am invatat ca nu e bine sa fii egoist. Asa ca Doamne i-am spus ca atunci cand va fi sa plece nu o sa o tin legata pentru ca ar fi un lucru egoist sa o tin undeva unde sufera. Stiu ca acolo la Tine, toata lumea o asteapta dar mai ales tata. Cred ca Ti-a povestit ce poveste au avut. Au fost predestinati de Tine sa se intalneasca si sa formeze acel cuplu unit ca nici macar moartea nu i-a despartit. E ceva la care sper si eu sa ajung si sa formez. Sunt pentru mine cel mai bun exemplu de iubire si respect si zau daca mi-as fi dorit sa am alti parinti. Si daca ar fi sa imi aleg parinti intr-o alta viata tot pe ei i-as alege.
Draga Doamne-Doamne, am o rugaminte, mama, eu, si restul lumii stim ca ea, fiinta plapanda si dulce, mama, o sa se stinga dar te rog din tot sufletelul meu sa ii alini durerea si suferinta. Sa o porti pe bratele Tale sa nu mai simta nimic rau din boala asta necrutatoare. Pentru ca desi nu o sa mai fie legata aici de mine, legatura noastra o sa reziste dincolo de moarte. Doamne apar-o si ghideaz-o spre drumul cel mai usor pentru sufletul si trupul ei.

Ps: Spune-i tatei ca mi-e dor de el si nu o sa ma supar ca el o sa fie cu mama o vesnicie!

Pupici Doamne-Doamne
Larisa.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...