Sunday, April 1, 2012

Ziua 1:Cel mai bun prieten...

Dupa cum am spus si ieri de astazi voi incepe sa completez o lista cu anumite lucruri si persoane despre care voi vorbi si care inseamna ceva special pentru mine.Persoana despre care astazi voi vorbo de fapt sunt mai multe persoane si anume prieteni care imi sunt alaturi indiferent de situatie.
Pot spune ca nu am cel si cel mai bun/a prieten/a insa am prieteni buni si imi e de ajuns.Prima persoana despre care as vrea sa vorbesc este fosta mea colega de banca din liceu  Diana,cu care am impartit si bune si rele si careia ii multumesc ca a fost langa mine atunci cand am avut inima "franta" cand visele mi s-au naruit sau cand am avut fluturi mari in stomac.Sincer mi-e dor de perioada liceului pentru ca din pacate facultatea ne-a indepartat insa pentru mine ramane insa una din prietenele mele la care ma pot plange sau la care sa ii turui in sir vreo 3 ore si sa stea calma sa ma asculte.Asa cum stie despre mine asa stiu si eu despre ea si desi nu mai ne vedem in fiecare zi stim una de alta.O alta prietena buna cu care am impartit si bune si rele o stiu tot din liceu,nu stiu cum ne-am imprietenit insa nu regret ca am cunoscut-o,sfaturi si pareri,ore in sir de stat de povesti nu ne plictisim niciodata.Ce mai e"pisalogu"meu personal care ma asculta cand am o problema si ma ajuta.
Si nu in cele din urma persoana care nu m-a judecat si mereu ma asculta e colega mea de la facultate,mi-a inteles probleme,nemultumirile,dorintele si visele.E cea care in momentul de fata este pe aceeasi lungime de unda cu mine si putem vorbi orice pentru ca avem o calitate nu judecam dupa aparente.
Sa nu uit mai e cineva care trebuie trecut la categoria buni prieteni,baiatul care a stiu sa imi de-a o imbratisare atunci cand am avut nevoie si sa imi readuca zambetul pe buze cand aproape plangeam.
Lor prietenilor mei le multumesc pentru ca au fost si sunt langa mine indiferent de situatie.
Maine e ziua 2 si subiectul nu prea imi place insa cine stie ce adevaruri scoate la iveala...

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...