Tuesday, July 30, 2013

Rock the fucking city 2013

A trecut si Rock the city si eu inca sunt in starea aia de "mai vreau". Cine nu stie, Rock the city este un festival rock, tinut in fiecare an cam la aceeasi data si care ne aduce unele din cele mai tari trupe. Anul acesta Rammstein a fost vedeta si sincer doar pentru ei mi-am luat bilet. O teapa colosala ne-am luat cand din cauza organizatorilor "superdracuti" care au delimitat categoriile ca pixu'. Adica puteai sa faci plaja la golden si la silver stateam ca sardinele si daca nu eram mica si fasneata vorba unei prietene nu ajungeam veci pururi langa gardul de la silver, plus ca nu vedeam chiar nimic atunci. Asa ca practic am stat in primul rand la categoria mea si nu regret totusi ca nu i-am vazut atat de aproape. Data viitoare imi iau golden sau mai stiu eu ce categorii vor mai baga, asta in cazul cand vor mai veni cei de la Rammstein.
In prima zi nu ne-am dus pentru ca nu stiam decat o singura trupa si nici nu aveam unde sta toti o noapte asa ca duminica pe la 10 ne-am tirat la Bucuresti cu mici opriri. Am ajuns pe la 1 si ceva insa am tras de timp pana pe la 7 cand au intrat cei de la Bullet for my Valentine, imi placeau cand eram in liceu, stiam 3 melodii si am  prins numai 2 din cele pe care le stiam, plin de pustani ce urlau versurile si aveau spasme. Culmea acei pustani dupa ce si-au incheiat scotieni recitalul s-au si evaporat. A urmat o pauza in care adrenalina crestea si crestea si eu imi faceam loc in fata sa vad si eu ceva. Nemtii cum sunt ei punctuali, la 21:15 au urcat pe scena si au dat drumul spectacolului cu un foc de artificii marca Rammstein. Daca alte trupe canta, Rammstein arde, asta e o sintagma ce tot circula si pot spune cu un zambet idiot pe fata ca asa este. Ard la propriu si o data intrati in sange vrei si mai mult si mai mult. Nu mi-a ajuns 2 ore, mai vreau. Au fost artificii, foc, un tun fain cu spuma tot ce ii caracterizeaza pe ei. Ba chiar mai aveam un pic si plangeam cand l-am auzit pe Till ca a spus in timpul melodiei Du hast-"din nou". Am fost in extaz, am facut headbenging de si acum ma doare gatul, mi-am dat sufletul cum mi-ar zice meine Wiedelhopf. Atmosfera incendiara si asta numai din cauza celor de la Rammstein care au salvat atmosfera, in rest organizarea tipic romaneasca, un pahar de apa chioara 7 lei, jaf la drumul mare sincer. Delimitarea dupa cum am zis de rahat si securitatea mai sporita decat pe aeroport. Aici domnule Avram ai un maaaare minus si sper ca daca tot tu ii vei aduce a treia oara pe cei de la Rammstein sa fi mai atent la delimitare si la amplasarea tonetelor cu bere si a celor cu jetoane. Adica estimeaza si tu cati oameni intra in bucatica aia de golden, nu ii lasa pe ceilalti nici mainile sa nu le poata ridica. Si totusi cei care spun ca daca nu ti-ai luat la golden ai venit degeaba, nu e chiar asa. Nu trebuie sa fi stat la 1 metru de ei sa ii vad, i-am vazut cam mici pe scena dar i-am vazut. In concluzie cei care am avut silver nu am venit degeaba ci am venit la fel ca si cei de la golden sa ii vedem pe cei de la Rammstein, mai rau de cei de la normal care nu au vazut nici macar ecranele. Mi-a placut si mai vreau o sa pun cateva poze, unele de pe net facute de fotografi si cateva facute de meine Wiedelhopf!






1 comment:

Un gand,o idee...