Friday, July 19, 2013

Sampon antiincretire cu keratina ANIAN

De ceva vreme am primit spre testare de la Triodeluxe un sampon ce mi-a salvat parul de a mai fi traumatizat zilnic cu placa, bine, nu chiar zilnic. Cele care ma stiu cunosc lungimea parului meu si cam cat de greu este sa il indrept, plus rabdarea mea are uneori si limite. Asa ca samponul cu keratina de la ANIAN, mi-a redat rabdarea de a da doar cu piaptanul prin par si sa fie drept. Nu il am cret ci ondulat iar cand il vreau drept folosesc samponul.

Ce spun ei
 Ce spun eu
Primul lucru care l-am sesizat a fost mirosul, imi aminteste de sampoanenele profi de la saloane, textura este una usoara, nu este nevoie de o cantitate mare pentru a face spuma. Un alt lucru ce mi-a placut este capacul, foarte practic si usor de deschis mai ales daca sunt persoane ce se spala de doua ori si doresc inca o cantitate de sampon.
Daca trecem in revista faptul ca este antiincretire si mai are si un plus de keratina este tot ce si-a dorit parul meu in ultima vreme. Faptul ca ajuta cumva sa se recupereze dupa atacul agresiv al vopselei, a apei cu clor si a soarelui nu poate fi decat un mare plus. Pot spune ca parca parca nici nu mai imi cade in prostie. Stralucirea lui poate se datoreaza si tratamentului bifazic de care o sa va vorbesc zilele urmatoare.
Si i-am gasit un singur minus, il putem achizitiona doar online si atat. In rest numai lucruri bune despre el. Daca il recomand, da mai ales celor care vreti sa folositi mai rar placa si vreti un par intins care sa arate natural si nu prajit.
Pretul este in jurul a 30 de lei-400 ml dar investitia se merita 100%. Si il gasiti pe site-ul oficial triodeluxe.ro

L-ati incercat?Ati mai folosit produse Anian?


No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...