Sunday, December 1, 2013

O, tu dulce Doina. (28)

Mama este persoana cea mai de preț pentru mine, iar acest lucru se reflectă atât în personalitatea mea cât și în modul meu de gândire și comportare. Mama mereu mi-a dat sfaturi bune și m-a îndrumat să fac tot ce este mai bun, când aveam o problemă mama îmi sărea în ajutor și îmi ștergea lacrimile.
Așa a făcut și când ajunsă la vârsta adolescenței am descoperit cu pași mărunți arta machiajului și dacă la început am fost nepricepută, pe parcurs m-am perfecționat. Dar niciun machiaj nu este complet fără un demachiant potrivit. De aici începe aventura mea cu Doina, "prietena" mea de nădejde din geanta care mă salvează ori de câte ori am nevoie de un retuș sau o schimbare completă. 
Cum spuneam în anii adolescenței am început să folosesc machiajul, am început prin a-mi cumpăra farduri, rimeluri și am ajuns mai târziu la fonduri de ten și tuș. Însă toate acestea nu se dădeau jos, încăpățânate din fire se întindeau și nici cel mai scump săpun nu își făcea pe deplin treaba, așa că mama văzându-mă în câteva zile plouată și cu fața aspră de la atâta săpun, s-a gândit să îmi facă un cadou și mi-a făcut o sticla de Doina clasică, o crema revitalizantă și nu doar atât, un demachiant excepțional. Multă vreme am folosit-o pe cea clasică, astfel demachiantul meu în orice situație era Doina clasic.
crema-pastila-curatÎnsă fiind sticla cam măricică nu puteam să o iau oriunde, mai ales la petreceri, iar după o noapte zbuciumată parcă preferam sa fiu fresh și să mă demachiez înainte să plec acasă, așa că am încercat să îmi torn în sticluțe mai mici, însă parcă nu îmi plăcea, dar nici nu vroiam să renunț la ea. Așa că am căutat și întrebat și tot mama mea cea dragă a venit cu soluția, mi-a adus în dar Doina, emulsia cu lăptișor de matcă, o sticluță considerabil mai mică, cu un conținut roz, o formă inedită, perfectă pentru gențile mele, mirosul se asemană cu a celei clasice dar parcă asta îmi plăcea mai mult. A fost dragoste la prima vedere, textura se potrivea perfect cu tenul meu, îl lăsa catifelat și proaspăt. Încă o dată mama a venit cu o idee bună și mi-a salvat pielea, la propriu. Mi-a povestit că și ea și bunica, chiar au folosit-o și mereu au fost mulțumite, iar prețul este unul modic pentru minunile ce le face Doina. 
Și acum la 21 de ani, "prietena" mea din poșetă și prietena mea , mama, îmi sunt alături ca în anii adolescenței și se îngrijesc de mine ca să arăt bine și să mă simt bine. 
Iar modul inedit prin care Farmec promoveaza mezina familiei Doina, mă face să fiu mândră că folosesc un brand românesc, un brand cu tradiție, un brand adevărat. Colaborarea cu KREM, îi aduce Doinei numai cuvinte de laudă din partea mea, iar la sfârșitul articolului că tot este 1 Decembrie, la mulți ani România, la mulți ani Doina, să fi în continuare brandul cu tradiție cu care ne-ai învățat.
Aricol scris pentru SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...