Tuesday, January 21, 2014

Coccolino cel pufos

A doua campanie la care am participat a celor de la BuzzStore si am fost surprinsa ca am fost aleasa printre cei 500 de participanti. Campania Coccolino se adresa si femeilor si barbatilor de o potriva si ne cerea sa testam cele doua balsamuri in editie limitata Coccolino Sensation.
Colentul a ajuns chiar inainte de sarbatori asa ca m-am putut bucura de prospetimea balsamurilor de Craciun. Cele doua balsamuri vin in hainute de sarbatoare frumos colorate, cel mov cu aroma orhidee si afine si cel roz cu aroma de floarea pasiunii si fructe rosii.
Miros senzational si isi merita fiecare banut. Pe langa cele doua balsamuri in coletul frumos ambalat, un calendar cu ursuletul Coccolino, o ramurica de brad si un urs de plus Coccolino, care s-a alaturat gastii Coccolino pe care o am.
Daca vreti si voi sa participati la urmatoarea campanie care va incepe pe 27 ianuarie nu trebuie decat sa va inscrieti AICI. In continuare va las cu filmuletul meu de prezentare al coletului si cateva poze.






No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...