Thursday, February 20, 2014

Filmul zilei : RoboCop

Luni am fost la film şi am ales să mergem la RoboCop, am ales filmul deoarece când eram mică mereu am fost fascinată de el, de acel poliţist jumătate om, jumătate maşină. Povestea în mare parte este aceeaşi ca şi cea din 1987 cu mici modificări poate ale numelor şi poate a acţiunii. Însă dacă stau să mă gandesc nu foarte multe s-au schimbat. Acelaşi Alex Murphy, unul dintre cei mai buni poliţisti ai Detroit-ului, cu un partener la fel de curajos încearca să afle care din poliţişti fac trafic de arme.
Făcând referire la filmul din 1987, în acela Alex o avea ca parteneră, pe Anne, în filmul din 2014 locul i-a fost luat de Jack. Însă indiferent de cine i-a fost partener, Alex este în centrul atenţiei după ce mergând pe o pistă bună, e pe cale să îi prindă pe cei care făceau trafic de arme plus pe capul reţelei, Antoine Vallon. Dar se pare că Vallon e cu un pas înaintea lui Alex şi îi va "tuna" maşina cu o bombă. Aceasta va exploda şi îl va extermina pe Alex ca şi om, dar nu ca şi maşină.
Acţiunea se petrece în anul 2028, o vreme când androizii au luat locul armatei, aceştia fiind indispensabili în misiunile din Arabia Saudită. Fiind o era a roboţilor, viaţa lui Alex Murphy primeşte o şansă, să devină jumătate om, jumătate maşină (bine mai mult de jumătate va fi maşină).
Sellers de la OmniCorp va finanţa proiectul crezând că va da lovitura, însă lucrurile nu vor merge cum se aştepta şi RoboCop/Alex îşi va rezolva singur "moartea". Dar ceea ce v-am spus este o idee sumară a filmului, vreau să descoperiţi voi cum se va termina.
Mi-a placut, efectele speciale nu prea au fost pentru anul 2028, însă totuşi m-a făcut să zbor departe cu gândul la faptul că în viitorul apropiat vom avea şi noi pe străzi şi în casă androizi care mai de care, ajutându-ne la treburi şi lucruri banale. Asta e viitorul şi trebuie să ne conformăm. Îl recomand, celor care au văzut varianta veche şi vor ceva mai modern.
În rolul principal a jucat Joel Kinnaman(Alex), Jack a fost jucat de Michael K. Williams. Sper să îl urmăriţi şi voi şi să îmi spuneţi cum vi s-a parut.

4 comments:

  1. A aparut RoboCop? Trebuie neaparat sa il vad, pentru ca arata bine trailer-ul si mi-a placut tare mult cealalta parte, pe care am vizionat-o cand eram mica. Ar trebui sa ne intalnim la o sesiune de filme :D.
    P.s: Imi place tare mult noul background. Love the kitty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, a apărut, îl recomand sincer. Efectele speciale sunt foarte faine. Să ştii că ar trebui să facem o sesiune de filme sau măcar o ieşire la film :D.
      Mulţumesc mult şi mie tot pisica mi-a plăcut când am ales tema.

      Delete
  2. Am renuntat demult la peliculele reincalzite.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ca si efecte e mult mai bun decat cel vechi insa ca si poveste e aceeasi, nimic noi.

      Delete

Un gand,o idee...