Saturday, January 21, 2012

Casa doctorului Dee de Peter Ackroyd

Ma fascinat cartea si am citit-o printre cursurile la mate si la chimie.Din pacate nu am mai scris nimic din cauza sesiunii dar promit ca ma voi revansa cand timpul imi va permite mult mai mult.Insa sa revenim la Casa doctorului Dee,am citit-o cu sufletul la gura pentru ca este diferita de cele cu vampiri si varcolaci.Este despre magia neagra,eu fiind mereu atrasa de partea ocultism mi-a facut o placere imensa sa citesc despre asta.
Matthew Palmer mosteneste casa tatalui lui,nestiind insa de existenta ei si nici de istoria ei.Ajungand aici descopera ca aceasta casa a apartinut faimosului doctor Dee.Mi-a placut scenele care oscilau intre investigatia lui Palmer cu privire la acest doctor care se ocupa cu mai mult decat simpla medicina si insasi viata fictiva a acestuia.Cele doua personaje centrale sunt antagonice.Palmer este un personaj cu o curiozitate dusa la extrem incercand sa afle adevaruri care poate il vor rani,un personaj de care aproape ti se face mila,in schimb doctorul este rece si calculat,foarte inteligent si arunca in fiecare scena o umbra de mister asupra vietii si atitudinii sale.
Mi-a placut foarte mult insa este o carte incurcata si nu strica pentru a o intelege pe de plin sa fie citita de doua ori sau macar scenele mai greu de inteles.Apreciez cartea si il apreciez pe Peter pentru aceasta carte extrem buna din punctul meu de vedere.Doza de magie ce mi-a administrat-o este de ajuns pentru o bucata buna de timp.In vara voi reciti cartea si atunci daca voi mai descoperii ceva ascuns voi mai adauga.
Vi-o recomand celor pasionati de ocultism si nu numai chiar si celor pasionati de mister si cazuri numai bune de rezolvat.
Cartea o puteti comanda de AICI.
 Voi ce ati mai citit?Si cum merge sesiunea??
 Cartile mi-au fost oferite de sponsorul blogului libraria online LIBRIS.

1 comment:

  1. mai facut curioasa...eu tocmai ce am terminat primele doua cap din seria "casa noptii" si am inceput o carte din seria neagra de la gazeta sporturilor( ador cartile astea) "ura".

    ReplyDelete

Un gand,o idee...