Monday, January 16, 2012

Un sarut la miezul noptii de Eloisa James

O cenusareasa moderna plina de savoare si pasiune,asta ne ofera Eloisa in cartea Un sarut la miezul noptii.Mi-a placut foarte mult,o carte care o recomand in special in zilele geroase in care ne incalzim cu o ciocolata calda si o carte plina de romantism care ne aduce zambetul pe buze printre fulgii ce zboara in realitatea din afara cartii.Eloisa mi-a amintit ca in lume mai exista oameni plini de romantism si ca cei care sunt facuti sa fie impreuna trec si prin apa si prin foc pentru a putea fi alaturi de cel iubit.Gabriel dupa ce am citit cartea a devenit idealul meu de barbat,un barbat care vrea sa lupte pentru ceea ce iubeste,nu conteaza ca e print sau nu,conteaza ca incearca sa faca ca totul sa fie "pana la adanci batraneti".
Basmul repovestit de care vorbim este cel al Cenusaresei insa putin mai modern si disputele dintre personaje sigur nu existau in basmul original pentru al condimenta.Discutii inteligente care ne fac sa fim curiosi de ce va urma.O tehnica des intalnita insa una foarte buna.Nu am putut lasa cartea din mana pana nu i-am aflar sfarsitul.
Exista dragoste in carte,exista un print fermecator care salveaza fete din lac,se avanta prin labirinte si exista o printesa Kate.O poveste moderna insa care tine tiparurile vechi.O combinatie absolut geniala pe care sincer as mai "gusta-o" inca o data.
Spre deosebire de original,sora vitrega este o dulceata de fata si chiar mi-a parut un pic rau ca nu am zarit-o mai des prin pasajele cartii.Povestea de dragoste in mare parte a fost inlocuita cu relatiile familiale pe care le-ar invidia oricine sincer.Insa am iubit si povestea de dragoste care s-a nascut intre Kate si Gabriel.
Recomand cartea din toata inima,daca cautati ceva care sa ma inmoaie inima intr-o zi geroasa ati gasit cartea perfecta,va asigur.O sa o iubiti la fel cum am ajuns si eu sa o iubesc.
Cartea mi-a fost oferita de libraria online Libris.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...