Friday, December 21, 2012

Achizitii(7)

Cred ca postarea a saptea este din categorie,nu am mai postat de mult pentru ca de mi se pare ca ma cam laud cu ce mi-am luat si nu sunt genul.Dar acum vine craciunul si vreau sa va arat ce am gasit eu.Nu de alta dar poate cautati si voi si macar asa stiti ca in Brasov se gaseste.


Ojele sunt superbe mai ales cea cu sclipici,imita foarte bine o oja holografica iar la pretul ei cred ca o sa imi mai iau una in caz ca nu o sa mai gasesc.Cea gri este un argintiu frumusel insa singura pe unghii nu as purta-o mi se pare ca arat a extraterestru doar cu ea.
Samponul uscat de la Balea este extraordinar a fost dragoste la prima folosire,dupa ce l-am cuparat imediat cum am ajuns acasa l-am folosit noroc ca aveam parul un pic imbaxit si isi face foarte bine treaba pentru care a fost creat.Mi-a improspatat radacina parului,nu mai era deloc grasa plus ca mi-a dat un volum dupa care tanjesc mai mereu.In concluzie imi place.
Deodorantul Balea este destul de ieftin,intradevar poate nu este atat de eficient insa miroase incredibil de bine mai ales editia asta limitata.Imi vine sa stau toata ziua cu nasul in capac.Combinatia smochina-ciocolata nu m-am gandit niciodata ca poate sa aiba o aroma atat de delicioasa.
Lotiunea tonica cu extract de ardei iute am luat-o din curiozitate,am citit si pareri bune si mai putin bune despre ea.Mai ales ca parul meu cade in prostie in ultima vreme am luat-o sa vad daca are efect.Inca nu ma pot pronunta insa cam intr-o luna vreau sa ii fac review.
Ojele au fost luate dintr-un magazin de cartier iar celalalte din binecunoscutul DM.

Voi ce v-ati mai achizitionat in ultima vreme,ati folosit vreo unul dintre produsele cumparate de mine?

2 comments:

Un gand,o idee...