Wednesday, December 26, 2012

Cadou?...Ce cadou?

Pai desi craciunul a trecut,s-au ma rog imediat trece asta nu inseamna ca nu mai putem oferii cadouri persoanelor dragii noua.Niciodata nu am tinut sa dau un cadou cuiva drag doar de sarbatori pentru ca asa e moda.Imi doresc sa fie daruit cu drag nu sa ma simt obligata sa-l fac.
Imi place sa daruiesc in fiecare an altceva si de ce nu daca daruiesc mai multor oameni cadouri imi plac cele diversificate.
De curand am gasit un magazin online care se numeste OnlineBijoux,este un magazin online de bijuterii accesibile fiecarui buzunar.Iar pe langa pretul extrem de mic cel putin asa mi se pare diversitatea este mare.Clar este faptul ca magazinul se refera la femeile din vietile noastre asa ca domnilor apelati cu cea mai mare incredere in acest magazin.
Cum se spune ca diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei fete asa ca oferind cadouri bijuterii sigur ajungeti la inima femei iubite.Chiar daca nu e un diamant veritabil este totusi o bijuterie si o sa o ungeti la inimioara.


Din multimea de bijuterii a trebuit sa aleg una care sa vi-o arat si voua.Cele care mi-au atras atentia sunt bijuterii argint.Eu sunt adepta argintului si am o multime de bratari si inele insa fara suparare dar niciodata nu sunt prea multe.

Am ales un inel antistres tip verigheta,ador inelele de genul si tare mult mi-as dori unul mai ales ca am ticuri cand sunt nervoasa asa ca inelul ar fi ideal pentru perioadele de presiune.

Voi ce ati dori sa primiti drept cadou de pe acest minunat magazine???

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...