Monday, April 8, 2013

Le moustache (NOTD)

Ce dor imi era sa va prezint o "opera" de-a mea pe unghiute. Acum ca SB(superblog) s-a terminat m-am gandit sa vin la oile mele si sa postez unghiutele mele rasfatate de ce credeti? De catre tatuajele pentru unghii de la Fake Tattoos. Despre ei v-am vorbit si asta vara si va voi mai vorbi pe indelete de aici incolo pentru ca este un brand de care m-am indragostit. Noua gaselnita este in materie de unghii si are mare succes mai ales printre vedete. Asa cum si tatuajele fake doar de a integii o tinuta intr-o seara spectaculara au un real succes, asa au inceput si tatuajele pentru unghii sa aiba. Pot fi folosite pe unghia curata fara nici un lac sau pot fi aplicate dupa ce lacul este uscat complet. Modelele sunt multe si stau mereu sa inventez cate un model pentru al putea asorta cu tatuajul. Ei bine ce o sa vedeti nu este ultima data si voi mai posta si alte combinatii. Un pachet costa 6 lire si contine de la 56 pana la 82 de tatuaje depinzand de pachetul ales. Eu l-am ales momentan pentru aceasta manichiura pe cel cu mustati pentru ca desi poate a trecut moda mie imi plac acum si am zis de ce nu. Sper sa va placa si sa nu ma criticati prea aspru ca nu sunt perfecte,m-am grabit plus ca am incercat sa diminuez efectul plapuma datorat grabei mele sa dorm. Astfel nu s-au uscat si cred ca toate stim continuarea.



Dupa cum vedeti nu numai eu am fost foarte entuziasmata ci si Luna, pisicuta mea care murea de nerabdare sa vada ce am primit. Sunteti tentate sa incercati?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...