Tuesday, April 2, 2013

Un ambasador, doi ambasadori.

Am mai scris si acum cateva zile despr campania pentru bloggeri ZorileStore.ro insa o sansa in plus nu strica niciodata nu? De aceea BlogalInitiative.ro impreuna cu ZorileStore ne sporesc sansele de a fi ambasador.
V-am spus cat de tare ar fi sa fi blogger ambasador ZorileStore.ro? Nu?
Hai sa va spun acum avantajele ce le consider eu cele mai importante si mai interesante in aceasta functie. Prima ar fi aceea ca poti testa perechile tale preferate din store, pe langa avantajul asta legat de papuci mult visati este strans legat si faptul ca testezi papuci de calitate. Un al doilea avantaj este acela ca ZorileStore isi are locatia nativa undeva pe litoralul romanesc asa ca  nu numai ca te bucuri de niste papucei frumosi ii poti testa pe plaja si nu oriunde ci in Vama Veche (eh cum suna asta?). Sa spunem si un al treilea motiv pentru care ar fi excelent sa fi ambasador este acela ca timp de un an vei putea participa la evenimente, vei testa, vei cunoaste oameni minunati si vei ramane cu o experienta de neuitat. Pe mine m-a convins inca de la primul avantaj ca sa nu mai zic de celalalte.
Cu ocazia acestei campanii fiecare blogger inscris in cursa va putea testa o pereche de papuci.Zis si  facut, alegerile sunt greu de facut pentru ca tot ce am vazut imi place si mi-e tare greu sa aleg o singura pereche. Insa dupa lungi indoieli cred ca am gasit perechea perfecta pentru mine si anume o pereche de papuci draguti cu fundita de la Grendha, sunt adorabili de frumosi si abia astept sa ii testez.Voua ce v-a facut cu ochiul?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...