Saturday, April 20, 2013

Sa fiu sau sa nu fiu...ambasadoare ZorileStore.ro

Le multumesc celor de la Blogal Initiative si celor de la ZorileStore pentru sansa de a-mi exersa rolul de ambasador. Dar in primul rand sa imi rasfat piciorusele cu niste papuci extraordinari de care sunt tare mandra. Alegerea a fost destul de grea pentru ca aveam de unde alege insa m-am oprit la aceasta perehce cu fundita, delicata si frumoasa ca o zi de primavara ce tocmai ne bate in fereastra.
Nu prea imi place sa imi aleg papuci fara sa ii probez insa fara indoiala cei de la Zorile sunt cei mai tari, e a treia pereche ce o detin de la ei si mereu mi s-au potrivit numerele.
Povestea papuceilor din aceasta postare dateaza de anul trecut cand i-am vazut si mi-a plans sufletul cand am observat ca nu mai au numarul meu si tare m-am gandit poate mai baga poate...
Anul acesta cand i-am vazut si numarul meu statea frumos in rand m-am gandit ca de ce sa nu profit si sa mi iau prin intermediul campaniei bloggeri ambasadori.
Detaliul ce mi-a facut ziua mai buna la ei este capsa cu care este prinsa fundita are stantata o libelula, iar de cateva saptamani ma fascineaza aceste elicoptere ale naturi asa ca iei pentru papucei mei cu libelule. Talpa este moale numai buna pentru plimbari lungi pline de emotie intr-o seara placuta de vara, sunt usori, lasa piciorul sa respire. Un design placut, elegant si purtabil in cele din urma. Imi plac doarte mult si ii recomand cu caldura celor care vor sa fie un pic boeme intr-o zi torida de vara.


No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...