Friday, April 25, 2014

Are you THE ONE?

Cred că majoritatea dintre noi, fetele am auzit sau cumva ne-a ajuns la ureche faptul că Oriflame a lansat o nouă colecţie care se numeşte simplu dar totuşi atât de puternic conturat "The One".
Primul lucru care mi-a placut este faptul că cea care promovează produsele este Andreea Raicu, pe care o admir foarte mult ca şi femeie. Nu ştiu voi, dar pe mine m-a fascinat mereu, forţa ei şi dorinţa de a avea o carieră stralucită.
Revenind la colecţie, am intrat frumuşel pe site şi m-am interesat frumos despre fiecare gamă în parte a colecţiei. Aceasta are trei game: Mega Impact, Frumuseţe zi de zi şi Ultra rezistenţă.
Doua colecţii îmi fac cu ochiul si cu siguranţă voi pune mâna măcar pe câteva produse din fiecare gamă.
Mega Impact şi Ultra rezistenţă sunt cele alese, simt că împreună cu ele voi contura frumos femeia puternică din mine.
Împreună cu Oriflame şi colecţia THE ONE eu însămi voi deveni the ONE, trebuie doar să cred, nu e atât de complicat. Nu ar fi prima dată când m-ar ajuta produsele Oriflame să mă simt frumoasă. Defapt ele au cochetat cu mine de pe la 15 ani. Sau eu cu ele, aici este greu de spus cine pe cine a ispitit. În definitiv, orice femeie, o data în viaţă va fi the one, iar dacă colecţia Oriflame vă sare în ajutor pentru acest lucru şi mai bine.
Pe lângă minunata colecţie, cei de la Oriflame îmi încăntă antenuţele mele de blogger. Este un lucru absolut superb că vor sa investească in bloggosferă şi implicit în bloggeri. În sfârşit cineva care vede potenţial şi în noi, omuleţi care se ascund sub cuvinte frumoase şi pompoase. Îmi tresaltă inima când văd astfel de iniţiative pentru bloggosfera românească.
Aţi încercat colecţia, ce vă face cu ochiul?


No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...