Wednesday, April 30, 2014

Şampon 2 în 1 cu Argan Farmec [review]

Dacă m-am vopsit recent, am spus să încerc şi un şampon pentru părul meu vopsit aşa că i-am dat o şansă şamponului cu argan de la Farmec. Face parte din gama Farmec Natural şi este un şampon 2 în 1, adică este totodată şi balsam.

Ce ne spun ei
  Formula delicată - şampon & balsam asigură o degresare neagresivă, potrivită părului vopsit, uscat, aspru, lăsându-l uşor de pieptănat şi de aranjat.
Uleiul de argan, bogat în omega-6, omega-9 și vitamine, hidratează părul uscat și friabil. Împreună cu Keratina din compoziție, fortifică firul de păr, prevenind despicarea vârfurilor, uscarea și ruperea firelor de păr.  Ce spun euÎntradevăr este o formulă delicată, cu un miros foarte simplu şi floral aş putea spune, însă delicat. Nu are un miros persistent în par, ăsta fiind un plus. O cantitate destul de mică face foarte multă spumă, spală şi degreseaza părul până scârţâie, lucru ce m-a încântat foarte mult. Fiindcă are şi balsam, acesta lasă părul uşor de pieptănat şi de aranjat. De rupt, încă mi se rupe părul, despicat încă este, acolo pot acţiona doar cu doamna foarfecă însă pare un pic mai plin de viaţă decât de obicei. Vitaminele si keratina îl învie un pic, după relele tratamente aplicate de mine, ca vopsire, îndreptare şi încreţire.Un lucru bun este acela că are balsam inclus în el, pentru că sunt prea comodă să folosesc un balsam separat, aşa că asta nu poate fi decât un lucru bun pentru mine.Deşi formula este una delicată, m-am ales cu câteva iritaţii, nu prea grave dar care mi-au pus semne de întrebare dacă să continui folosirea şamponului.Însă îl voi folosi până voi termina sticla şi voi reveni cu un edit la acest articol prin care o să îmi spun o părere finală despre el.Până acum mi s-a părut un şampon bunicel la preţul lui. Dacă scap şi de iritaţii pot să spun că îşi va mai avea locul pe lista mea de cumpărături. Voi, aţi folosit vreun şampon de la Farmec? Dacă da, cum vi s-a părut? 


 

1 comment:

  1. Am incercat si eu samponul de la Farmec si sincer nu m-a dat pe spate :D. Am avut altele mai bune :D.
    Kisses!

    ReplyDelete

Un gand,o idee...