Monday, August 31, 2015

O pauza de relaxare.

De o saptamana m-am angajat. Surprinzator de repede chiar si pe un post exact pe meseria mea. Desi e primul job si ar trebui sa mi se para obositor, sunt foarte entuziasmata de el si sincer pot spune ca dupa doua- trei zile sunt putin surmenata dar nu obosita. In astfel de zile imi deschid frumos laptopul, deschid browserul si caut  jocuri aparate gratis. Jocurile cu aparate sunt practic "pacanelele" clasice dar unde nu trebuie sa imi golesc buzunarele si doar sa ma distrez si sa ma relaxez. Niciodata nu am avut curaj sa joc la niste masinarii adevarate asa ca cele online sunt numai bune pentru mine. Iar cand ma plictisesc de ele si vreau ceva mai copilaros, pentru ca desi am 23 de ani inca ma consider copil, caut jocuri lego friends. Cine nu a avut cat a fost mic lego? Cine nu stie cat de dureroase sunt piesele atunci cand le ravasesti prin casa si calci pe ele? Eu sigur stiu si mai stiu ca actualele jocuri lego mai ales cele originale costa un pic cam mult pentru buzunarele romanilor de rand asa ca alternativa sa te joci cu omuletii lego este varianta online. Ma relaxeaza si imi aminteste de mine cand eram de o schiopa. Voi ce metode de relaxare dupa job aveti?



No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...