Sunday, November 13, 2011

Review Crema de maini cu alantoina

Neata,incep asa matinala cu postarile pentru ca ceva mai tarziu imi voi petrece ziua cu iubitul meu.Astazi as vrea sa va prezint Crema de maini cu alantoina.O crema care are un miros cum am mai zis imi aduce aminte de o dimineata de vara,se absoarbe repede in piele si lasa pielea catifelata.
Ce spun ei:
Cremă de mâini ANIAN este repede absorbită, acţionând imediat şi eficient asupra pielii, hidratând-o.O combinaţie între efectul protectiv al vitaminei E, cunoscutele proprietăţi de hidratare ale Aloe Vera şi acţiunea regenerativă a alantoinei preluată din secreţii de melc, acţionează pentru calmarea şi ameliorarea stării pielii, îngrijind mâinile uscate, lăsând o senzaţie plăcută de catifelare şi refacere, dar nu grasă.


Ce spun eu:
Este o crema foarte buna,se absoarbe usor in piele,o hidrateaza si nu lasa senzatia aceea grasa pe care unele creme le lasa si care ne displace atat de mult .Numai dupa cateva utilizari ale cremei se simte diferenta,pielea este mai catifelata,se simte faptul ca a fost hranita.Datorita vitaminei E care protejeaza si hraneste pielea si datorita alatoinei care este recunoscuta in toata lumea ca are un efect de regenerare aceasta crema are un plus mare si voi continua sa o folosesc.Alatoina este extrasa din mucusul melcului,acel mucus cu care el isi reface cochilia cand este sparta sau crapata.Acelasi lucru face alantoina pentru pielea noastra,o reface si o calmeaza cand este ranita,lasand-o sanatoasa si frumoasa.Recomand crema persoanelor care au pielea foarte aspra deoarece o hraneste si o lasa fina.Eu am pielea nu foarte uscata dar totusi am vazut rezultatele,si pe langa pielea mainii,o folosesc si pentru unghii,sper sa aiba efect pentru ca am unghii foarte casante si au nevoie de vitamine sa nu se mai rupa.
Voi folosi in continuare crema,are un loc fruntas printre celalalte creme de maini pe care le-am folosit.O recomand din toata inima.
O puteti achizitiona de AICI
Nota 5/5.

P.s:Crema mi-a fost oferita spre testare de catre TRIODELUXE

2 comments:

  1. Si eu o folosesc impreuna cu prietenul meu si suntem foarte multumuiti de ea. Chiar este o crema excelenta la un pret foarte mic... :)
    pupici!!!

    ReplyDelete
  2. din ce spui tu pare o crema foarte buna pentru maini cred ca o voi incerca :)

    ReplyDelete

Un gand,o idee...