Friday, March 23, 2012

Kind of wish list...

Acum ceva timp am avut cateva postari despre dorintele mele pentru anul 2012,unele din ele deja s-au implinit altele se vor implini probabil iar la altele nici nu ma gandesc sa o sa mi se implineasca.Lista ce o voi scrie mai jos am vazut-o pe o imagine si este o lista de "Lucruri de facut impreuna",nu,inca nu mi-a rapit inca nimeni inima insa niciodata nu se stie cand apare cineva cu care sa fac lucrurile de pe lista,nici nu trebuie sa fie prieten(iubit) poate si un simplu prieten cu care imi place sa imi petrec timpul si sa facem lucruri impreuna.

Lucruri de facut impreuna

1.sa mancam  inghetata
2.sa tragem un pui de somn
3.sa ne batem cu perne
4.sa privim stelele
5.sa gatim impreuna/sa gatesc/a pentru noi
6.sa ne uitam la un film lacrimogen
7.sa mergem la sala
8.sa ne plimbam prin parc noaptea
9.sa mergem prin padure vara.
10.sa mergem la piscina 
11.sa ne bronzam
12.sa mergem la zoo
13.sa ma sarute de noapte buna
14.sa mergem pe munte cu cortul
15.sa mergem la cinema
16.sa adormim unul in bratele celuilalt
17.sa ma sarute pe frunte apoi sa ma ia in brate
18.sa zugravim
19.sa ma ajute sa imi redecorez camera
20.sa plecam cu masina departe de oras o zi intreaga
21.sa cantam cu voce tare desi nu avem voce
22.sa facem multe fotografii si sa le pastram chiar si pe cele in care nu am iesit tocmai bine
23.sa desenem
24.sa ne uitam la un film horror
25.sa stam pana tarziu de povesti
26.sa ne trezim unul langa celalalt
27.sa privim artificiile impreuna
28.sa fim gata deodata
29.sa ne construim un fort din paturi ca atunci cand eram mici
30.sa facem o baie cu multa spuma si lumanari parfumate
31.sa ma duca intr-un loc in care mergea foarte des cand era mic
32.sa ii povestesc lucruri banale insa sa ma asculte de parca ar fi foarte important
33.sa ma sarute fara motiv
34.sa danseze cu mine
35.sa jucam diverse jocuri si sa ma lase uneori sa castig
36.sa mergem la patinuar
37.sa adormim la telefon
38.sa ne pregatim unul altuia micul dejun
39.sa ne scriem scrisori
40.sa ne sarutam in ploaie
41.sa ne bulgarim
42.sa leneveasca intr-o zi de duminica cu mine in pat
43.sa plecam intr-o excursie
44.sa il privesc si sa ma priveasca cand doarme/dorm
45.sa ma prinda de mana fara motiv
46.sa ma privesca in ochii mai mult timp
47.sa facem mici filmulete ce ne vor face sa zambim mai incolo
48.sa mergem la o cina romantica intr-un restaurant 
49.sa ma ia in brate fara motiv
50.sa ne indragostim intr-un final...

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...