Friday, March 30, 2012

Mai tare ca fierul

A venit primavara iar mie ca de fiecare data mi-a adus o anemie destul de severa.Da stiu in fiecare an apare aceasta problema insa tare mi-as dori sa scap de aceasta problema.Am fost la doctor si mi-a recomandat sa iau suplimente cu fier.
Fierul este un macroelement ce se gaseste in toate celulele corpului,de asemenea intra in componenta hemoglobinei.Produsele bogate in fier sunt carnea rosie mai ales,pestele,galbenusul de ou dar si painea neagra.Segmentul principal al intestinului unde se absoarbe fierul este duodenul fiind favorizat de aciditate.Fierul are un rol foarte important in organismul uman,faciliteaza cresterea,sporeste rezistenta la boli,de asemenea previne anemia si reda tonusul pielii.
Persoanele predispuse la carente de fier sunt femeile in perioada menstruala,copii mici si sugari,atletii de performanta,bautorii de cafea,oamenii in varsta si femeile gravide.
Insa aceasta carenta poate fi diminuata cu alimentele si suplimentele pe baza de fier.Un magazin care distribuie aceste suplimente este magazin calivita.Produsul este Iron plus si se administreaza o tableta pe zi.De asemenea in magazin calivita am gasit un produs numai bun pentru mine si anume Vital AB vitamine pentru persoanele cu grupa sanguina AB.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...