Friday, March 16, 2012

P.s Te iubesc recenzie

Am primit mustrari ca am absentat ceva timp de pe blog asa ca trebuie sa revin cu forte uriase sa recuperez timpul pierdut si voi incepe prin cateva recenzii pe care in faza de proiect sunt de mult pentru ca de citit am citit cartile de ceva vreme insa tot timpul aparea altceva si nu le publicam.
Prima carte care o voi prezenta este P.s. Te iubesc de Cecelia Ahern,o carte pe care am citit-o de doua ori si nu m-am saturat.Povestea ma captivat si ma facut sa imi doresc sa am si eu parte de o asemenea dragoste si grija cum a avut parte Holly.
Personajul central este Holly,femeia care si-a pierdut sotul mult iubit,care a trebuit sa invete sa traiasca si fara el din pacate.Ea a fost casatorita cu Gerry insa acesta s-a stins din viata din cauza unui tumorii pe creier.Insa inainte sa moara a avertizat-o ca daca o va parasi intr-un fel s-au altul ii va lasa o lista de lucruri de facut asa ca sa nu se teama de ce va urma.Astfel el ii lasa 10 scrisori cu instructiuni pentru a se descurca ca si cum el ar fi langa ea.Scrisorile sunt atat de personale incat simte ca e cu ea atunci cand le citeste si durerea i se accentueaza cand trebuie sa astepte o luna pana la urmatoarea scrisoare.Cu fiecare scrisoare o face sa realizeze ca viata merge mai departe si ea trebuie sa treaca peste desi este foarte greu.O indeamna sa isi gaseasca o slujba,sa treaiasca fiecare clipa ca si cum ar fi ultima si sa isi gaseasca pe cineva.Ultima scrisoare va fi decisiva si isi va da seama ca Gerry asta ar fi vrut,ca ea sa mearga mai departe si va merge pentru el.
Cartea ma impresionat,este foarte diferita de film insa nici filmul nu ma lasa rece,de fiecare data cand ma uit la el ma apuca plansul pentru ca e minunat sa ii simti pe cei dragi ce s-au dus macar prin vorbele aruncate in graba pe hartie pentru a te intarii dupa ce ei nu mai sunt.
Recomand cartea tuturor celor care vor sa invete ceva din aceasta poveste pentru ca sunt multe lucruri care te fac sa te gandesti daca ai fi tu in situatia lui Holly ai reusi sa treci peste?
Ca de fiecare data cartile mi-au fost oferite de catre libraria mea de suflet libraria online Libris si puteti gasi cartea AICI .
p.s:Va voi lasa in continuare ultima scrisoare care pe mine m-a emotionat teribil.(scrisoare din film).
Dragă Holly,
Nu mai am mult timp. Nu mă refer la faptul că nu mai am mult de trăit, ci la faptul că tu tocmai ai ieşit să cumperi îngheţată şi te vei întoarce în curând acasă. Dar am sentimentul că asta va fi ultima mea scrisoare, pentru că nu mai am decât un singur lucru să-ţi spun. Nu va trebui să te întorci în trecut, sau să cumperi o lampă, poţi foarte bine să-ţi porţi de grijă şi fără ajutorul meu. Vreau doar să-ţi spun cât de mult m-ai schimbat. Iubirea ta m-a transformat într-un bărbat puternic, Holly. Şi pentru asta îţi voi mereu recunoscător... la propriu. Dacă ar fi să-mi promiţi ceva, promite-mi că ori de câte ori eşti tristă, sau nesigură, sau îţi pierzi încrederea, vei încerca să te priveşti prin ochii mei. Îţi mulţumesc pentru onoarea de a fi soţia mea. Sunt un bărbat lipsit de regrete. Cât sunt de norocos. Tu ai fost viaţa mea, Holly. Dar eu nu sunt decât un capitol din viaţa ta. Vor urma şi altele. Îţi promit. Şi acum, lucrul cel mai important. Nu-ţi fie teamă să te îndrăgosteşti din nou. Fii atentă la acel semn care va însemna că viaţa ta de până acum va lua sfârşit.
P. S. Te voi iubi mereu.