Wednesday, August 1, 2012

10 negri mititei-Crima din Orient Express Agatha Christie

http://www.adevarulshop.ro/media/catalog/product/cache/16/thumbnail/370x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/3/3321_4.jpgCine nu a auzit macar o data despre Agatha Christie sau mai bine zis cine nu a auzit cel putin o data de Poirot.Ei bine cine nu a auzit va afla acum ca Agatha Christie este o scriitoare desavarsita,romanele ei avand o tenta politista de cele mai multe ori insa nu una grava ci una mai mult spre horror.Cartea de fata contine doua romane si va voi vorbi despre fiecare in parte.Nu prea imi plac cartile care contin mai multe povesti sau romane insa aceasta este una din cele care nu m-a dezamagit nici una din cele doua intamplari.

Zece negri mititei
Povestea are in prim plan zece barbati si femei care ajung pe o insula indiana.Ei sunt:Mr. Justice Wargrave, Vera Claythorne, Capitanul Philip Lombard, Emily Brent, General MacArthur, Dr. Armstrong, Anthony Marston, Mr. Blore, Mr. and Mrs. Roger.cei 10 au fost se pare invitati pe insula fara sa isi cunoasca gazda,ei nestiind cine i-a invitat pe aceasta insula insa in curand vor afla.Trei dintre acestia au venit practic sa munceasca doi ca servitori si Vera ca si secretara,ceilalti primind invitatie.Exista indici clare despre ce vor patii inca de la inceput dintr-o mica poezioara pentru copii,plus cele 10 figurine ce vor disparea una cate una.
Pot spune ca ma tinut atenta vrand sa aflu finalul care nu este unul la care ne asteptam de aceea celor care le place acest gen mister-crima-disparitie le va placea sa citeasca acest roman.Mie mi-a placut insa nu e cea mai reusita opera pe care am citit-o de Christie.

Crima din Orient Express
Pot sa va spun un secret am sarit in sus de bucurie cand am pus mana pe acest roman.Sunt fata stiu si ma joc destul de des jocuri pe calculator asa ca cine stie acest joc este super tare si stie despre ce vorbesc.
Cartea am citit-o inainte de 10 negri mititei pentru ca despre ea stiam mai multe.Personajul in jurul caruia se construieste actiunea este inspectorul Hercule Poirot.Crima care este mobilul cartii se petrece in tren in mijlocul noptii iar Poirot are sarcina sa afle cine a comis aceasta crima oribila.Dupa inspectarea locului crimei,Poirot le lucreaza psihicul tuturor celor din tren pana va afla cine l-a omorat pe domnul Ratchett.
Cartea a fost cum ma asteptam,am iubit-o de la primul capitol.Mi-a placut investigatia inspectorului foarte mult.Cu siguranta este o carte ce trebuie sa o aveti in biblioteca si pentru acest lucru le multumesc din suflet celor de la AdevarulShop pentru ca mi-au oferit aceasta ocazie de a avea aceasta carte in biblioteca.

1 comment:

  1. Am citit "zece negri mititei" si mi-a placut foarte mult. Ce-i drept, alte carti de-ale Agathei m-au cam dezamagit, insa asta a fost cu adevarat geniala.
    Ma bucur ca ai facut postarea asta, mi-era dor sa vad ceva de Agatha Christie in blogosfera!:)

    Dee.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...