Wednesday, August 1, 2012

Geneza -Karin Slaughter

Nu am mai citit de mult un roman politist si chiar imi era dor.Titlul m-a facut sincer sa ma gandesc la Biblie nu ma condamnati insa asta a fost primul gand.Cu toate ca nu tine deloc de religie cartea ne da o lectie de viata:"nu am vorbit,nu am auzit,nu am vazut".
Cartea Geneza de Karin Slaughter face parte din seria Atlanta fiind ultima din serie insa nu e neaparat nevoie sa cititi toata seria deoarece fiecare carte are povestea ei insa sunt cateva personaje familiare care se gasesc in toate.
Subiectul cartii se centreaza pe victimele unui criminal in serie care vor afla pe propia lor piele cum e sa iti fie frica de ce ai vazut,ai auzit sau vorbit.
Actiunea se petrece dupa 3 ani de la intamplarea din cartea precedenta,iar cei ce vor incerca sa ajute si sa salveze victimele sunt Will Trent si Faith Mitchell,detectivi la biroul de investigatii Georgia.
Insa intra in scena si Sara,un fost medic legist care incearca sa scape de trecutul dureros asociat cu pierderea sotului ei.Acum ea va lucra ca medic pediatru la un spital din Georgia.Cele trei personaje se vor intalni la camera de garda a spitalului unde lucreaza Sara,Faith fiind insarcinata si ajungand la urgente din cauza unor probleme de sanatate.Insa implicarea Sarei in cazul pe care il au pe mana cei doi detectivi incepe cand ii este adusa una din victimele criminalului in serie.Actiunea este una alerta si se schimba de la un capitol la celalalt.
Karin stie cum sa ne manipuleze pe noi cititori si sa ne transpuna in fata scene greu de imaginat.Sincer va spun ca scena din padure cand sunt pe cale sa descopere cea de-a doua victima mi-a ramas in cap foarte clar,e ca si cum am fost acolo atat de bine m-a facut sa mi-o imaginez.Daca vreti descrieri concrete care sa faca sa aveti un fior de-a lungul coloanei va recomand cartea.Mi-ar fi placut sa citesc si restul cartilor din serie insa cu toate acestea cartea mi se pare absolut fantastica,nu regret nici o clipa ca mi-a fost trimisa de sponsorul blogului AdevarulShop.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...