Friday, February 8, 2013

Jurnalul Fitness a lui Chucky (1)

Maine se face o saptamana de cand m-am apucat iarasi de sport. Adica de aerobic/fitness spuneti cum doriti. Pentru mine tot sport e, asa ca nu ma condamnati ca defapt tu nu faci fitness si ca e gresit cum ai spus.Ok, e gresit, dar suna mai bine in titlu "Fitness". Adica eu m-am referit strict la ce reprezinta in sinea lui cuvantul nu sportul.
Sa revin la oile mele ca o iau pe aratura.Cum spuneam maine se face o saptamana de cand m-a luminat ceva si mi-am spus mie trebuie sa fii fit, tonifiata si sa te simti bine in pielea ta.
Povestea incepe asa, eu mereu am fost dolofana, na ca am ziso si pe asta, mereu am fost plinuta dar nu grasa. Asa imi e constitutia si nu, nu ma ascund in spatele scuzei asteia ca sa nu fac sport. Din familie ma trag, nu am ce face sunt mica si indesata. Si da se poate comenta ca la 1.58 cat aveam ultima oara cand m-am masurat sunt obeza. Ei bine nu-i asa, mi-am calculat adevarata greutate si nu sunt departe de ea. Insa la mine e problema ca vreau sa fiu tonifiata, sa am un abdomen plat.
Am incercat pilates, zumba, sport clasic dar nu m-au ajutat cine stie ce, am tinut diete insa am gasit un program care tare imi place si sper sa am ceva rezultate.
Este vorba despre programul lui Shaun T si anume Hip-Hop Abs.Sincer imi place si cam scoate untul din mine pe romaneste. Probabil nu sunt obisnuita si la prima vedere miscarile nu te solicita asa de mult.
Clar imi place faptul ca programul contine mai multe antrenamente pe care le poti alterna. Eu am gasit unul pe care incerc sa il respect cu strictete. Daca imi place de mine...da imi place asa cum sunt (a sunat cam narcisist), dar as prefera sa arat si mai bine!
Antrenamentele sunt 5 la numar pe care le alternez ajungand in a treia si a patra saptamana sa fac cate doua in aceasi zi. Alt lucru fain pot spune e ca duminica nu fac nimic din Hip-hop abs si mi-am gasit si niste exercitii pentru fese.
O sa postez in fiecare saptamana la sfarsit impresii si cam ce s-a schimbat daca o sa se schimbe ceva.
Voi ce programe ati incercat ce fel de antrenamente ati testat si care au functionat?
Ps:va las un clipulet cu ce ne invata Shaun pentru a avea abdomenul frumos.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...