Thursday, February 21, 2013

Sterg "Tu" din tot ce-am scris.

Azi te-am vazut, mai aproape decat in ultimul timp si mi-am dat seama ca scanteia nu ai reusit sa o aprinzi.Oricum nici nu era asta interesul, insa nu am tresarit ca alta data.Ci doar am stat, acolo trecand prin mintea mea tot filmul amintirilor.Crezi ca nu mai tin minte?
Cum sa nu tin minte, cand in ultimul timp tin minte orice detaliu din viata mea.Tin minte prea bine, am o memorie de elefant, cred ca asa se spune celor care tin minte orice detaliu.
Daca am simtit ceva? Poate, admiratie ca ti-ai luat viata in piept si ai reusit sa decizi pentru tine tu, nu altcineva. Daca mie dor, da de momentele ce au trecut insa nu de tine.Asta e ciudat, nu de tine imi era dor, probabil as fi reactionat altfel, imi era dor de clipele alea in care puteam rade toata ziua si sa nu imi pese de nimic, stii zilele alea in care ma simteam iubita. Aparent imi lipsesc zilele alea, in care iubirea sau sentimentul de atasare sau orice ce sentiment ar fi fost intre noi exista. Dar nu noi trebuie accentuat aici ci sentimentul. Imi e dor de sentiment, de trairea aia. Am si uitat cum se simte iubire...Tu am stii?
M-am simtit putin stanjenita si stiu ca si tu, ai stat de mai privit in timp ce eu nu puteam sa ma uit la tine, nu vroiam sa vina valul de amintiri si sa ma ia pe nepregatite. Nu stiu cum sa iti spun dar chiar ai insemnat mult pentru mine, iar tot prin ce am trecut m-a marcat si in bine si in rau. Nici nu vreau sa ma intreb daca eu am insemnat ceva. Acum daca mai insemn nici nu se pune problema. Nu am eu loc acolo, iar sincer nici nu prea vreau, nu vreau iar sa ma prinzi in jocul tau si apoi sa ma lasi ca un copil caruia ii iei jucaria. Nu inca o data. Nu de data asta.
Dar apoi m-am uitat, ai ramas la fel, acelasi zambet, aceiasi ochii, dar totusi esti schimbat si nu ma pot pronunta cum si de ce, dar esti schimbat. As vrea sa cred ca asta e ultima postare despre tine insa viata te surprinde cand nu te astepti, nu o sa zic ca e ultima insa tot ce pot spune ca am reusit sa te sterg din tot ce-am scris pana acum.

1 comment:

  1. Timpul vindeca tot, insa lasa cicatrice pe care nu le putem ignora.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...