Monday, February 25, 2013

Not size "0".

Astazi in timpul antrenamentului ma gandeam cate fete sufera din cauza unor kg in plus si uita ca nu kg definesc frumusetea ci sufletul. Pot fi persoane care cu alea cateva kg in plus sa arate de zece ori mai bine decat o persoana anorexica. Si nu atentez la persoanele slabe, nicidecum, doar vreau sa trag un mic semnal de alarma ca a fi slab nu inseamna neaparat a fi frumos.
Cunosc sentimentul acela de a fi evitata si jignit din cauza greutati, am avut parte cam pana in clasa a 9 a. Nu sunt supraponderala cred, insa sunt dolofana in sensul ala pufos. Si nu e rusine sa recunosc. Dar am invatat sa ma apreciez si sa ma iubesc pentru felul in care arat. Poate am si eu momente in care as vrea sa fiu mai slaba sa intru in pantaloni scurti si sa nu iasa toate celea din ei. Da as vrea sa arat ca modele din reviste in costum de baie. Dar totusi am invatat ca frumusetea nu tine cont de greutate sau de cat de "boita" esti, ci tine de atitudinea si starea pe care o emani in jurul tau. Cand ajungi sa te iubesti, sa nu iti mai pese de ce spune lumea din jurul tau negativ despre tine atunci atragi lucrurile bune, ii faci si pe oameni din jur sa vada dincolo de kilograme, de machiaj si de haine. Te vor vedea pe tine, fericita si implinita asa cum esti.
Da poate o sa spuneti dar tu faci sport, de ce spui ca trebuie sa te iubesti asa cum esti, inseamna ca pe tine te deranjeaza greutatea. Nu o fac neaparat ca ma deranjeaza ci aspir la corpul ala nu perfect dar tonifiat. In ultima vreme sunt o nascisista, ma simt atat de bine in pielea mea incat ce fac eu in fiecare zi (Hip-hop abs) e asa de relaxare. Am incredere in mine si indiferent ce se spune ma simt frumoasa.
Si daca nu sunteti femeile snur asta nu inseamna ca nu sunteti frumoase. Iubiti-va ca pe cel mai de pret lucru, pretuiti-va intai voi apoi restul o sa vina de la sine.Nu voi sunteti urate, societatea care ne critica este urata, o vorba de duh invaluita in adevar a lui Marilyn Monroe. De asemnea sfatul de a te accepta pe tine este valabila si pentru persoanele slabe care sunt si ele complexate. Nu fetelor, sunteti frumoase oricum ar fi, daca voi stiti si sunteti increzatoare in asta, lumea va fi convinsa ca este asa.

1 comment:

  1. Frumusetea exterioara nu e relevanta decat in masura in care reflecta frumusetea interioara.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...