Monday, February 18, 2013

Prima mea comanda Yves Rocher


Apa de toaletă Moment de Bonheur Oferită ! Descoperiți

Da cu rusine recunosc ca desi mi s-au parut mereu tentante produsele Yves Rocher, am ezitat sa cumpar, pentru ca unele produse mi se pareau scumpe asa ca m-am abtinut sa cumpar. Insa nu de mult m-am abonat pe site-ul lor si din cand in cand trimit prin mail oferte cat se poate de tentante.Asa ca una din aceste oferte ma facut sa comand fara sa stau pe ganduri.Bine neavand banuti prea multi m-am limitat la putin, sincer sa spun pentru cadoul ce-l primeam mai mult am comandat.
Oferta a fost limitata, doar 48 de ore si evident in limita stocului disponibil.Nici nu am stat pe ganduri pentru ca am auzit atatea despre parfumurile lor incat am zis ca trebuie sa pun si eu mana pe unul.Pe langa asta am o prietena care foloseste doar YR si este foarte multumita.Le-a cam incercat pe toate, la parfumuri ma refer si mi-a spus cu caldura ca miroase bine.Am citit pe internet pareri si pro si contra, dar pana la urma mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat un gel de dus cu aroma de cafea (si dupa el tanjeam de multa vreme si astazi cand am primit coletul nu imi venea sa cred cat de bine poate sa mirose) si cam atat, iar parfumul in varianta de 30 ml a fost cadou.As fi vrut sa imi iau mai multe geluri de dus insa din pacate nu stateam prea bine cu bani in momentul respectiv.
Sa imi spun parerea in mare despre parfum, este destul de puternic pentru nasul meu, dar imi place cum miroase, ma duce cu gandul la zilele insorite de vara.Mi se pare dulce la inceput, iar cand se mai aseaza devine timid si inocent ca o zi de primavara.Persista destul de ok cateva ore bune, inca se simte vag unde am dat un puf pe incheietura maini si asta se intampla acum 6 ore.Ce imi place e sticluta atat de scumpa e, de cand a venit coletul am tot studiato.Per total imi place si parfumul dar mai ales gelul de dus, sunt fana cafea si cred ca o sa dispara repede ^.^




 V-ati luat ceva de la YR?Ce parere aveti despre produsele lor in general?

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...