Sunday, March 31, 2013

A fi sau a nu fi ?

banner Particip la Spring SuperBlog 2013Uite ca am ajuns si la sfarsitul competitiei Spring SuperBlog 2013 si asa ca la final sa fie mai usor, vorba vine evident, ni s-a dat o tema de gandire "cum ne-am recomanda noi ca bloggeri si ca viitori parteneri media". O tema nu prea usoara avand in vedere ca indragesc foarte mult competitia si parca mi s-ar parea ciudat sa o admir doar ca un simplu spectator. M-ar manca si pe mine sa scriu dar cum nu este voie parca parca nu as vrea sa devin partener media, insa o sa lamuresc treaba ce sunt eu ca blogger si in ce ar consta parteneriatul meu cu cei de la SuperBlog.
Pai sa incep cu mine, sunt un blogger incepator, nu le am cu SEO, obiective de atins cu vizualizarile zilnice si saptamanale, urmaritori slava domnului am parca destui. Ma caracterizeaza literatura insa in ultima perioada m-am axat si pe alte domenii ca deh sunt fata, iar fetelor le plac cosmeticele. Bun in vreo 4 ani de cand exista blogul, el a devenit foarte versatil si digerabil de cam toata lumea. Adevarat ca mai am de lucrat insa pentru moment mie imi este bine si sper si cititorilor mei.
Acum sa conving populatia ca parteneriatul meu e mai bun nu as putea insa as putea promova SuperBlog-ul in orasul meu care cred eu ca e plin de bloggeri ascunsi tare bine. Inca din editia aceasta am incercat sa duc vorba mai departe despre mecanismul concursului si de ce e fain sa fi superblogger si sper ca cei care au fost interesati au prins mesajul si se vor inscrie la urmatoarele editii SuperBlog. Eu una imi doresc sa raman in randul concurentilor iar apoi daca mi se permite poate voi trece bariera pentru a fi printre jurati de ce nu. Pana atunci eu imi trag suflu si imi refac fortele pana la editia viitoare iar voua celor care cititi pe de-o parte va multumesc ca faceti din 2008 incoace posibila aceasta competitie si speram ca din an in an sa devina tot mai buna si de ce nu sa joace in deplasare prin orase iar pe de alta parte, voua bloggerilor curiosi, va asteapta o concurenta veterana a doua editii la urmatoarea competitie Superblog, nu stiti ce pierdeti.
Articol scris pentru Spring SuperBloger 2013



No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...