Friday, December 16, 2011

Carrie Stephan King-Recenzie

Este o carte plina de suspans,o poveste cu iz horror care te face sa te cutremuri cu fiecare pagina citita.Si povestea in sine nu e de groaza,pe mine nu asta ma infiorat ci rautatea unor oameni varsata asupra unor persoane  pe care nici macar nu le cunosc.Romanul Carrie de Stephan King este din punctul meu de vedere nu numai o capodopera scrisa de maestrul horror-ului contemporan ci o lectie importanta in viata,pe care majoritatea ar trebui sa o invatam.Mi-a placut cartea enorm de mult,iar filmul mi-a confirmat povestea formata deja in cap.
Rezumatul cartii este:
Carrieta White este o fata speciala.Detine o putere si cu timpul invata sa o foloseasca.La scoala este cea de care toti isi bat joc din cauza ca pare o ciudat,insa nici acasa nu ii este asa bine pentru ca mama este o fanatica religioasa care o obliga sa se poarte ca si ea.In mintea mamei ei barbatii aduc la pierzanie femeia si chiar numai cu gandul femeia poate cadea in pacat.Impinsa de colegii ei si de insasi mama sa ea isi dezvolta o putere pe care mult timp dupa moartea sa se va cerceta.Fiind fata cea mai stearsa din liceu nimeni nu o invita la banchet,insa o colega de-a ei careia i sa facut mila si vroia macar o seara sa se simta si Carrie importanta,il ruga pe prietenul ei sa mearga cu ea.Au mers totul bine pana cand fata cea rea i-a stricat seara lui Carrie.Acest incident a fost scanteia care a determinat-o pe Carrie sa distruga tot ce ii iesea in cale,prieteni,dusmani,orice si oricine se afla in calea ei.Pana si pe mama ei a distrus-o pentru ca ea ii distrusese ei viata pana la urma.Restul povestii va las pe voi sa o aflati insa va asigur ca va va captiva si veti putea sa o lasati din mana pana nu o terminati.Filmul mi-a placut,a surprins bine momentele cheie ale cartii.O adaptare destul de buna.
Stephan King este unul din autorii mei horror preferati,va recomand cu drag cartea pentru ca va asigur ca aveti ce invata din aceasta carte.Nici pe departe nu se  compara cu restul cartilor scrie de King.O carte frumoasa si plina de suspans pe care vi-o recomand sa o cititi.
O puteti achizitiona de AICI