Saturday, December 31, 2011

Happy New Year!!!

 A mai trecut un am iar bilantul lui nu este tocmai bun insa nu destul de rau.A fost un am plin de hopuri peste care am trecut alegandu-ma cu rani si zgarieturi mai mici sau mai mari.Anul acesta mi-am pierdut tatal,a murit o parte din mine o data cu el,traiesc insa traiesc cu un gol pe care nimeni nu poate sa-l astupe oricat ar incerca.Mi-am pierdut o bucata de inima odata cu plecarea lui prematura din existenta mea.Iar despre restul inimii pot spune ca nici ea nu o duce mai bine.A fost aruncata,sparta,lipita,iarasi sparta pe tot parcursul anului.Nu credeam ca isi va revenii din "coma" pe care i-a indus-o dragostea anul acesta.E inca in covalescenta si sper ca in anul urmator sa isi revina pentru a putea continua cautarea perechii ei.Am dezamagit-o inca o data,am dat-o cui nu trebuia si a sfaramat-o,imi pare atat de rau incat anul viitor va ramane la mine si nimeni nu o va mai rani.
Tumblr_lx2lqvrimu1r18vwao1_500_largeM-am dezamagit pe mine,nu am ajuns unde vroiam,mi-am omorat visul de a deveni medic.Insa nu regret,am ajuns totusi unde trebuia,am ajuns in locul unde imi era scris sa fiu si sa intalnesc oameni care acum fac parte intr-un fel s-au altul din viata mea.Nebuni,timizi,pietenosi sunt oameni ce imi umplu zilele mele de educatie.Am intalnit persoane care sunt langa mine neconditionat si langa care ma simt foarte bine,asa cum nu m-am mai simtit de mult timp langa cineva.Nu imi pare rau nici o clipa pentru locul unde ma adus valurile vietii pentru ca aici e locul meu si aici vreau sa fiu.
Anul care vine vreau...vreau sa fiu eu pe primul loc,vreau sa ma bucur de viata asa cum este ea pentru ca asa cum spunea tata o viata avem si trebuie traita ca si cum ar fi ultima zi a ta prin acest loc(asa a trait-o si el).
Un bilant usor sadic si trist insa toate au si o parte buna si trebuie sa ne gandim serios la ea.

2 comments:

  1. Desi lipsa tatalui nu va fi niciodata inlocuita de altceva,eu iti doresc sa regasesti pacea interioara care sa-ti redea echilibrul de care ai nevoie.Sa tii la tine,sa te iubesti,ca daca nu o faci tu,atunci cine?
    Sa fim sanatosi in Noul An,o sa ma asigur din cand in cand daca iti respecti promisiunea fata de tine insati.
    O imbratisare,LA MULTI ANI!

    ReplyDelete
  2. Edre la multi ani si tie!!! si ma bucur ca cineva are grija sa imi tin promisiunile>:D<...inseamna mult pentru mine.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...