Sunday, December 25, 2011

Craciun Fericit!!

Mirosul de brad amestecat cu cel al cozonacului aburind,mi-a invaluit intreaga casa.Colindatorii se aud cum freamata in cautarea doritorilor sa ii asculte.Copii fericiti se arunca in zapada si fac mii de ingerasi,o armata intreaga pregatita sa duca dorintele lor la Mos Craciun.Este Craciunul,o sarbatoare ce trebuie petrecuta in sanul familiei,alaturi de cei dragi,simtind bucuria daruiri cadourilor.Craciunul este sarbatoare in care inveti sa dai fara sa te astepti sa primesti,cand inveti ca si un fulg de nea sau un zambet poate bucura un copil.
Pentru mine Craciunul este un prilej de liniste si analiza sufleteasca,cand pot sta cu mama si sa ne bucuram de putinul pe care il avem si sa ne gandit cu drag la anii trecuti in care si tata era cu noi.Este si un prilej de intristare din aceasta cauza insa cum spunea cineva trebuie doar sa inchid ochii si el este cu mine.Inseamna mult pentru mine aceasta sarbatoare pentru ca acum mai mult ca oricand il simt pe tata aproape de mine.
Craciun fericit va urez,sa fiti fericiti si toate dorintele sa vi se implineasca!

3 comments:

  1. Craciun fericit si tie! Sper ca ti-a pus Mosu' sub brad tot ce ti-ai dorit :)
    P.S. Am si eu un concurs pe blogul meu, poate te intereseaza:
    http://inabookshelf.wordpress.com/2011/12/21/primul-meu-concurs/
    A, si foarte frumos bradul!

    ReplyDelete
  2. craciun fericit si tie,mi-au dat lacrimile cand ti-am citit postare pt ca nici eu nu mai am tata de cateva luni si stiu ce simti.viata merge mai departe si noi nu avem ce face,tre sa mergem si noi mai departe impreuna cu ea.

    ReplyDelete

Un gand,o idee...