Friday, May 11, 2012

Am constatat(2)...

Ei bine am fost intrebata ce s-a schimbat si ce anume simt si am decis sa explic pentru ca nu e tocmai ceva palpabil si pt o persoana ce simt.Ideea e ca am redevenit ceea de dinainte care poate sa ii pese de anumite persoane,sa inceapa sa tina la ele ca prieteni sau poate ca mai mult.Pot din nou sa spun ca imi pasa si tin la unele persoane foarte mult,incat nu as vrea nimic rau sa li se intample si nu imi pasa daca la randul lor tin sau nu la mine sau le pasa sau nu.Cert e ca mie imi pasa...Deci in definitiv nu e dragoste ceea ce simt e nu stiu cum sa ii spun,pot sigur sa afirm ca pot din nou sa fiu "dragalasa"!..si nu,nu sunt indragostita iar de placut pe cineva,sunt multe persoane pe care le plac insa prefer sa le arat asta nu sa le spun pentru ca vorbele nu au nici o valoare.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...