Thursday, May 24, 2012

Sampon revitalizant Anian-Review

Acum ceva timp unul din sponsorii acestui blog,Triodeluxe.ro,mi-a oferit spre testare cateva produse.V-am mai vorbit in cateva postari despre produsele Anian si ce parere am despre ele.Astazi va voi vorbi despre Samponul revitalizant,din care mai am foarte putin insa nu ma ajutat chiar atat de mult.
Este un sampon bio,100% din componente sunt bioregenerabile.In prima faza mi-a facut foarte bine la par,varfurile au inceput sa se regenereze si parul sa nu mai cada,insa nu dupa mult timp avand scalpul sensibil am facut matreata.Insa mama a continuat sa se spele cu el si ea nu a simtit nici un efect negativ.Este un sampon ideal pentru folosirea frecventa,pentru parul normal spre gras avand la baza rozmarinul,iedera si extractul de aloe vera.Cantitatea este de asemenea generaroasa 400 ml cat si pretul.
Nu are minusuri pentru ca dupa cum am mai sus am mai avut si mi-a facut foarte bine,insa se pare ca acum mi s-a sensibilizat scalpul si am facut matreata insa nu cred ca samponul este de vina.Pana acum toate produsele folosite din brandul Anian mi-au placut foarte mult si le recomand cu caldura.
Samponul puteti sa-l achizitionati de AICI.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...