Friday, May 25, 2012

Savon Fraise de bois Review

Un sapun delicios oferit de cei de la Triodeluxe.ro,cand a ajuns la mine imi venea sa-l mananc atat de bine mirosea.Sapunurile de Marseille sunt sapunuri naturale insa va voi spune cateva lucruri mai la sfarsit despre ele in general.Acum vreau sa ma laud cu sapunul meu de fragute.Culoarea sapunului este una foarte frumoasa un roz-rosu intens,iar mirosul este incantator.Este un sapun natural,fara coloranti artificiali,parabeni,conservanti,etil-glicoli,EDTA,derivati din petrol si grasimi animale.
Fiind natural eu il folosesc pentru fata,nu mi-o usuca,am o mare problema cu acest lucru cu alte sapunuri si lasa un miros subtil ce se mentine daca nu ma dau cu nici o crema parfumata.Cred ca vreo saptamana am stat doar si l-am mirosit pentru ca nu ma lasa inima sa il deschid si sa il folosesc insa nu regret ca am facut-o.Pretul este unul modest chit ca este un produs bio.Varietatea este destul de mare avand posibilitatea sa va alegeti multe alte arome,eu mi-am ales fragutele pentru ca imi plac insa nu m-as fi dat inlaturi nici de la cel cu aroma orientala sau cel de iasomie sau de ce nu cel de trandafir.
Acum va voi prezenta povestea acestor sapunuri.
"
Savon de Marseille este un sapun natural, fabricat prin metode traditionale exclusiv din uleiuri vegetale.
Sapunul de Marsilia se produce in regiunea Provence (Franta) de peste 600 de ani.
Cea mai veche mentiune privind un producator de sapun din aceasta regiune dateaza din anul 1370. Regele Louis XIV fiind cel care – prin Edictul Colbert (1688)– a introdus primele reglementari in materie, limitand folosirea numelui de Savon de Marseille exclusiv la productia din aceasta zona si la utilizarea doar a uleiului de masline drept ingredient principal.
Aceste reglementari se pastreaza si in ziua de astazi, exceptand faptul ca este permisa si utilizarea a inca doua uleiuri vegetale: uleiul de palmier si uleiul de rapita.
Caracteristic sapunului natural de Marsilia este compozitia de ulei vegetal de 72%.
Daca in jurul anului 1920 erau inregistrati – in regiune – peste 130 de fabricanti de Savon de Marseille, cu o productie anuala de peste 180.000 tone, in anii 2000 mai functionau doar cativa asemenea producatori, unul dintre acestia fiind “Le Chatelard 1802”. Aceasta face cu atat mai rar si pretios sapunul natural Savon de Marseille.
Toate sapunurile naturale de Marsilia produse de “Le Chatelard 1802” au urmatoarele proprietati si caracteristici72% ulei vegetal, 100% naturale, 100% biodegradabile, sapunuri fine care nu usuca pielea, nu sunt testate pe animale, nu contingrasimi animale sau derivate petroliere."
 Acestea fiind spune sper ca v-am convins sa achizitionati astfel de sapunuri,isi merita toti bani!

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...