Friday, May 25, 2012

Balsam instant bifazic pentru păr vopsit Review

Astazi va voi vorbi despre mai multe produse de care m-am bucurat in ultima luna cu multumirile de riguare pentru Triodeluxe.ro.Insa pentru incepus as vrea sa va marturisesc si voua ca parul meu in ultimele luni a trecut prin schimbari mari de culoare si nu numai,de lungime si de insanatosire.
Dupa ce am terminat sticla de keratina lichida Anian,m-am vopsit castaniu-roscat,mi-a palcut si nu prea deorece mi-a inchis mult culoarea,dupa vreo luna m-am vopsit cu nuantator(sampon) tehno red,iar parul meu arata ca un ou de pasti adica asta a fost si intentia asa ca normal aveam nevoie si de ceva ingrijire pentru parul vopsit asa ca cei de la Triodeluxe carora le multumesc mult mi-au trimis Balsam instant bifazic pentru păr vopsit.
Mai am cam jumatate de sticla,ambalajul fiind generos,insa efectele se vad.Desi sunt vopsita cu nuantator,au trecut 4 saptamani si culoare insa persista,avand in vedere ca ma spal la doua zile pe par.Imi place ambalajul,forma sticlei,iar mirosul este unul subtil ce persista.Ca orice balsam ce l-am folosit pana acum se agita inainte folosire pentru amestecarea ingredientelor si se aplica pe parul proaspat spalat si uscat cu prosopul sau pe parul uscat cand este predispus la expunerea la soare.Da,un mare plus il are ecranul de protectie UVA/UVB,numai bun pentru perioada ce sta dupa colt.De asemenea vitaminele si keratina din componenta balsamului hranesc si lasa parul sanatos.Imi place foarte mult si tin sa spun ca il voi cumpara imediat ce mi se va termina sticla.O mica precizare pentru cei care il vor comanda,sticla difera un pic de cea prezenta pe site,insa nu cu mult,pompita mi se pare mai practica imi place mai mult.
Balsamul il puteti comanda de AICI.

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...