Friday, October 18, 2013

Crăciunul la Straja (6)

VilaAlpinStraja_exteriorImediat vine iarna, iar eu deja mă gândesc unde o să îmi petrec sărbătorile. Anul acesta mi-am propus să fiu mai activă și să învăț două din sporturile de iarnă ce m-au fascinat de mică, să mă dau cu snowboardul și să învăt bine de tot să mă dau pe patine.
Desigur patinajul îl pot face și în Brașov, pe timpul iernii, însă pentru snowboard trebuie să am o pârtie la dispoziție. Însă fiind vacanță în perioada Crăciunului vreau să mă și relaxez, să savurez o cană de ciocolată caldă și să mă plimb (chiar dacă va fi frig). Așa că prietenul meu mi-a dat pontul despre cazare în Straja. Ei bine cine nu a auzit de pârtiile din Straja, află acum. Straja este situată în Hunedoara și are un peisaj de vis. Iar Vila Alpin este absolut fantastică, de la arhitectura din exterior, până la ospitalitatea de care am auzit atât de multe. Vă pot spune că prietenul meu a venit entuziasmat la mine și orice încercam să spun, îmi zicea acolo vom face Crăciunul fără discuții. Pe lângă entuziasmul meu că voi sta la vila Alpin, mai eram entuziasmată de cele șapte pârtii. Vă dați seama șapte pârtii pentru a acumula destule cunoștințe despre snowboarding. Bineînțeles că de Crăciunul acesta va venii și mama cu noi așa că am căutat o ofertă să o includem și pe ea. De când cu tata, săraca nu a mai fost în nici o vacanță, asta ar fi cel mai frumos cadou pe care aș putea să îl ofer. Îi prezint și mamei facilitățile și prețurile pensiunii din Straja, printre care se numără: restaurant propriu cu meniu românesc, centru de închirieri echipament sportiv, sală de conferințe. În jurul cabanei poți face plimbări, un lucru ce a încantat-o pe mama deoarece caută sa facă plimbări la aer curat.
Fără să mai stăm pe gânduri am sunat la vila Alpin și ne-am rezervat un sejur de Crăciun în apartament și am primit o ofertă foarte bună, doar 400 de lei pentru un apartament cu 2 camere. Ce putea fi mai frumos de atât? Sincer abia aștept să îmi exersez mișcările mele lascive pe placă și să zbor ca vântul pe pârtie, iar mama să se plimbe iar prietenul meu să râdă la fiecare trântă ce o voi lua. Aș grăbii timpul numai să pot face să vină Crăciunul mai repede. Un lucru ce l-aș sugera ca o începătoare în ale sporturilor de iarnă ar fi să dispună și Vila Alpin de proprii instructori, asta ar facilita mult dorințele și doleanțele oaspeților. O altă sugestie ar fi că, eu ca și studentă cu venituri moderate să pot beneficia de o reducere, nu mare însa o reducere ori din prețul cazării ori din prețul închirierii echipamentului. Cam ăstea au fost sugestiile care le pot face, în rest să vină odată Crăciunul! Sper ca vacanța la Straja îmi va reîncarca bateriile pentru sesiune.
Articol scris pentru Superblog 2013


No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...