Tuesday, October 22, 2013

Hardcore (9)

Se lasă seara, iar alter egoul meu iese la suprafață. Nu este seară în care să mă transform din fată bună și cuminte în bestia ce atrage bărbații ca un magnet. Geaca lungă de piele se asortează cu părul roșu, combinația fatală ar spune unii. Însă pentru mine este doar, partea rea din mine, rea cu diferite sensuri pentru fiecare.
Logo vectorial - stampile onlineSunt gata să plec în locul pierzaniei, unde îmi vând în fiecare seară sufletul câte unui mic diavol ce îmi rupe câte o bucățică din umanitatea ce mi-a mai rămas. Rochia roșie din seara asta sigur va face ravagii. Deși mă întalnesc în fiecare seară cu același tip, mereu și mereu ne prefacem că nu ne cunoaștem, un role-play continuu. Cred că defapt asta face să fie incitantă o relație, dacă se poate numi relație ceea ce facem noi. Știți voi interese comune și pasiuni năucitor de asemănătoare. Una din pasiunile noastre excentrice ce ne duce pe culmile nirvanei este pasiunea pentru plăcerile carnale. Ne desfățăm într-o sodomă a zilelor noastre în fiecare noapte. Nu ne știm și totuși ne știm de atâta timp. Nu ne place, dar o facem. Cam așa stă treaba cu noi.
Trodat 4912O seară obișnuită la noi se petrece într-un stil caracteristic, intrăm în bar, ne luăm o băutură și ne sorbim din ochi o oră. Apoi ne retragem într-un colț al barului și ne ștampilăm reciproc cu ștampile Trodat, personalizate. Fiecare ștampilă are câte o atribuție ce trebuie să o punem în practică sau să o interpretăm în dormitor. Sună incitant pentru că așa și este. Ce surpriză că în această seară mi-a picat "sin"( La câte ștampile am tocit de când umblu cu el, ar trebui să fiu clientul fidel al site-ul de ștampile online). Nici nu este greu să însuflețesc cerneala de pe sânul stâng, cerneala care se prelinge într-un cuvânt atât de simplu și atât de plin de încărcătura sexuală. M-a însemnat încă o seară, o seară ce se va termina în zori și va trebui să ne despărțim iar, așa cum luna se desparte de cer în fiecare dimineață. Îmi reiau în forță poziția mea de inginer și încerc fugar să îmi ascund șampilele de săptămâna asta, care a fost una nebună, nebună de tot.
Bună fu' ideea asta cu ștampile, în fiecare seară sunt o alta și el un altul, în fiecare seară monotonia își face bagajul și fuge pe pustiu de la noi. Cam acesta este farmecul relației, totul înseamnă adrenalină. O ștampila îți poate schimba viața într-o secundă.
Articol scris pentru SuperBlog 2013


No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...