Saturday, October 19, 2013

O geanta funcţională (7)

Casă nouă, o viață nouă. Asta încep de astăzi. M-am mutat cu iubitul meu într-un apartament doar pentru noi. Cutiile stau zidite în fața ușii parcă așteptând să fie scotocite și puse la loc de cinste în debara. Când am intrat pentru prima dată în casă, am știut că asta este casa mea. Nu avem multă mobilă însă totuși avem multe cutii cu pasiunea mea, cărțile, pantofii și cea mai importantă dintre toate, gențile.
Am obsesia pentru genți, majoritatea sunt de la Reeija. O firmă de renume ce comercializează genți din piele. Un hobby destul de costisitor și care ocupă spațiu foarte mult în locuință. Dacă acasă aveam un dulap special pentru ele, aici nu am și o să trebuiască să le găsesc altă întrebuințare sau să renunț la unele. O idee inedită a venit de la iubit care foarte revoltat ca nu are unde să își pună hainele de gențile mele, a bătut cateva cuie în sufragerie și le-a atârnat ca într-o operă de artă. Să nu vă spun că le-a așezat într-un mod atât de ingenios încat părea o pictură avangardistă foarte scumpă. Chiar au venit câțiva prieteni la noi și s-au mirat de inventivitatea noastră. Dar la câte aveam, normal că nu au încăput toate așa că în dormitor, în loc de dulap cu sertare noi avem genți, frumoase, de piele, ce atârnă ușor de pereți și sunt pline cu lenjerie frumos împăturită, a mea este in două genți frumoase și de un roșu ca focul, iar ale lui într-o geantă extra-size neagră și sobră. Cam în același mod mi-am depozitat și cosmeticele. Ele stând într-o geantă minunată de un movuliu ce iți trezește pofta de viață. În bucătărie gențile mele textile țin cu voinicie locul sertarului cu furculițe și cuțite, stau frumos atârnate de ușa dulapului. Mama când a venit pentru prima oară la mine în vizită, a exclamat că în sfârșit mi-a ajutat și mie facultatea de inginerie, cam asta face un inginer, găsește întrebuințare inedită unor lucruri banale. Dacă v-ați întrebat ce fac dacă am nevoie de una din genți, ei bine acelea sunt cele unicat pe care oricum nu mă lasă inima să le port, măcar așa mă pot lăuda cu existența lor mult mai evident. Să nu mai zic că ultimatus cadous primit de la iubit este un pat în formă de geantă, parcă așa se încheie mai bine o zi în casa genților. Bineînțeles că mama s-a mai gândit la o idee pentru a-mi folosi gențile ce nu le folosesc, să plantez flori în ele. Și uite așa pe balcon mi-am făcut o mică seră cu gentuțe și flori. Casa genților este cred că visul oricărei femei.
Articol scris pentru SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un gand,o idee...